Nieuw binnen.. orsa sea angler

hij is binnen…en wat een klok…de afwerking is perfect het voelt goed aan en ik ben er echt van onder de indruk.
dit is nu echt zo’n klok die je even in je handen moet hebben gehad.

bij deze meteen maar wat foto’s gemaakt , helaas komt bij ons de postbode vrij laat dus het was al een beetje schemerig…vandaar dat ik ook even een foto van tony heb geleend (ik was de achterkant vergeten en die mag gezien worden)

en de twee foto’s van tony …ps ik hoop dat je het niet erg vind…

ps: ik zit net naar de foto’s te kijken …de kleur is in het echt meer zoals de bovenste foto’s

Mooi hoor seamaster!

thnx… :smiley:

Je bent lekker bezig!!! Gefeliciteerd! Ook weer een mooie klok…

Mick Schreef:

Je bent lekker bezig!!! Gefeliciteerd! Ook weer
een mooie klok…
ja …heel toevallig gaat alles nu tegelijk…en er komt misschien nog wat leuks aan…

Ik vind dit een prachtklok. Het is dat ik al oranje horloges heb, misschien in de toekomst eens één van deze in een andere kleur bestellen.

Dit is 1 van de mooiere duikers, je hebt je deze Kerst op heel wat mooie aankopen getrakteerd.

Oudejaarsloterijtje gewonnen ? :)-D want dan drinken we er een paar op.

ik heb ook al een oranje monster…maar die mag voor deze mooi de deur uit :wink:

thnx…nee helaas niks gewonnen…nog niet :wink:
seiko slq001 geruild met wat geld erbij tegen de dynamic …orsa geruild tegen een andere seiko…en net nog een speedmaster mark IV opgehaald …foto’s volgen :D…die kon ik helaas niet laten lopen…:wink:

Mooi hoor, 't is al gezegd maar jouw collectie is aardig aan het exploderen! Geniet ervan!

Dat gaat lekker met jouw verzameling… De Orsa is een heel uitgesproken duiker. Ik vind het wel wat hebben.

Je benst goed bezig :smiley: gefeliciteerd!

verplicht vakantie…en ik verveelde me een beetje :smiley:

met nieuwe lerenband…

Zeer mooie combi Joost…

thnx, zit ook beter dan de rubberband …

gefeliciteerd met je aanwinst… :slight_smile:

Marijn

Hee … ORSA die ken ik…