Het is toch echt donkerblauw en dat zwartgrijze is afhankelijk van onder welke hoek je de foto neemt of je gebruikt een correctie programma.
Een harde bel zeg je,ik wordt doof want zo hard is dat echt niet,meer een beschaafd gerinkel zou ik zo zeggen.:z
Is dat nog bij te stellen?:S
een aantal antwoorden: de binnen ring verstel je dmv de kroon 1 slag uit te trekken en vervolgens te draaien. De bovenste puscher trek je 1 keer uit als je je alarm inwilt schakelen op de gestelde tijd. opwinden , anders werkt het niet, en de belgaat op de tijd die het rode vakje aangeeft.Niet op de sec maar dat moge duidelijk zijn. in het uurwerk rammelt een hamertje op een ijzerdraad(gong oid) en dat is niet bij te stellen. tis dus meer een rinkel, maar dan net als op een oude wkker met de bellen. Alleen dan met je hand op zo`n bel…trtrtrtrttrtrtrtrtrtrttrtrtr.Ik denk als je hem om hebt dat je eerder wakker ben van het trillen dan van het rinkelen. ik heb er twee en vind ze super gaaf.
nee, gaat eenmalig af, dus je moet je voorstellen dat als het bovenste knopje uitgetrokken is, staat het alarm ingeschakeld. op het moment dat het af gaat druk je het knopje in, dan stopt het alarm. na dat je het weer uitgetrokken hebt, staat het voor de volgende keer dat het die tijd is!!!. dus activeren-deactiveren,opnieuw opwinden en weer activeren!