Nieuw binnen: Seiko SNZG09K1

Nou ja, nieuw binnen… besteld bij cyber times zone in Singapore en na een weekje wachten was hij er, kosteloos door de douane gekomen (altijd fijn!)
Gelijk omgedaan natuurlijk maar na 3 uur dragen kijk ik weer eens naar mijn nieuwe aanwinst en dan nu ook eens om te kijken hoe laat het is,loopt hij 1 uur achter…
Weer gelijk gezet ( kan zijn dat ik me een uur vergist heb) maar na 3 uur weer een uur achter…
Gelijk een mail eruit naar de verkoper die terug mailt dat ik onder internationale garantie bij iedere Seiko dealer hem kan laten nakijken of ik kan hem terug sturen, wel even getwijfeld i.v.m. douane maar hem toch terug maar gestuurd.
2 weken later mail van de verkoper dat ze het horloge hadden ontvangen en in een winder hadden getest en geen problemen hadden ondervonden maar vanuit het oogpunt van “customer service” gingen ze me toch een nieuw horloge toesturen en 2 weken later was hij opnieuw gratis door de douane om mijn pols!

Je leest hier wel eens, ik vind die 5jes wel mooi maar zijn te klein voor mijn pols, deze jongen is 44mm en met mijn pols van 20cm helemaal top.

Fototje nog van de achterkant:

Enige minpuntje is dat de lume niet op de cijfers is aangebracht, maar goed, ik kan er mee leven:D

Sorry voor de soms wat matige foto’s, ben zo jaloers als ik soms zie wat mensen hier voor elkaar krijgen, jammer genoeg is een nieuwe camera geen optie want er moeten toch eerst nog wat horloges gekocht worden vrees ik…

Groet,

needfull

Echt een mooi horloge (tu)

Met name doordat de rand met lume hoger ligt als het cijfergedeelte geeft de klok een luxe uitstraling :~

Mooie klok

en deze loopt prima neem ik aan. leuke Seiko!

groet,
Arno.

Mooi horloge hoor.

Ik schiet mijn foto’s met een camera die 150 euro heeft gekost, moet er toch nog wel vanaf kunnen als je nog enkele horloges wilt kopen.

Marco-T Schreef:

Echt een mooi horloge (tu)

Met name doordat de rand met lume hoger ligt als
het cijfergedeelte geeft de klok een luxe
uitstraling :~

Inderdaad, ik moest even wennen maar ik ben het nu helemaal met je eens!

Deze loopt helemaal top!

Keuzes… nieuw horloge of een nieuwe camera…

Gefeliciteerd met de aanwinst. En ik vind de foto’s prima(tu)

wat mankeert er aan die foto’s dan ? zijn toch goed gelukt. ik zie het probleem niet.

grt arie.

oh vergeet ik nog je te complimenteren voor dit mooie horloge.

dussss bij deze…:}

Schitterende Seiko! (tu)

Kijk, een aviator ‘van formaat’! Ik heb twee keer de kleine variant willen kopen, maar knapte steeds af op het formaat. En deze is wel erg mooi!

Veel plezier met je aanwinst.

Martin