Nieuw Breitling horloge

Voor breitling moet je maar duitsland…altijd wel een juwelier te porren voor 20 procent, je hebt net de sale gemist bij ruschenbeck, daar was 40 procent korting op best wel gewilde premier, navitimer, b15, bo1, bo9, b25, ik zou zeggen hou ze in de gaten…nederlandse juweliers zijn je tijd niet waard

Domme juweliers in Duitsland, zoveel korting geven op een blijkbaar gewild horloge.
Als een juwelier 40% korting geeft op een Breitling kost 't 'm geld, dus ipv van een gewild model zullen het wel winkeldochters zijn geweest.

En de opmerking over Nederlandse juweliers vind ik een beetje sneu… ( en nee, ik werk niet bij een Nederlandse juwelier )

Ripassa in Vught bellen, aftasten wat ze voor je kunnen doen, bij hen kan er veel.

Oneens. De Navitimer 43mm kost €9k bij de boutique, en ze worden non-stop verkocht voor rond de €7k.

Vraag me af hoelang hij nog AD zal blijven, het is het een echte uitdragerij geworden.
Vroeger toen het nog Boers was, was het een topzaak.

Dan praat je over 1990 tot ongeveer 7-8 jaar geleden toen Frans van G daar nog de eigenaar was, topkerel.

In de nog eerdere jaren toen meneer Boers zelf nog boven de winkel woonde, en Willem van den Berg, Guusje Pijnenburg en die man uit Breda van Petrijs erin zat was het helemaal een zaak van kaliber. Toen zat Jack en Carla van Rooij daar ook in dat bedrijf als goudsmeden en uurwerkmakers, gouden tijden.

Er is zeker veel veranderd in de tijd…

Klopt !
Trouwens, de huidige eigenaar is de zoon van Frans van G.

De periode PPS was ook van een hoog niveau, met eigenaren Guus , Roger en Paul.

Er zit een hele mooie historie achter dit bedrijf.

1 like