Goedenavond allemaal, op dit moment ben ik al een tijd aan het sparen voor een Breitling horloge. Het moet er 1 worden met een Breitling B01 uurwerk, een nieuw horloge, dus niet 2e hands. Op de Breitling website staan deze voor 9400 - 9500 euro. Nu is dit natuurlijk de hoofdprijs die ook in de shop hier in NL gevraagd zal worden. Nu is mijn vraag, wat is ‘normaal’ om uiteindelijk voor zo’n horloge te betalen? Uiteraard kost een dergelijk horloge veel geld, maar de hofdprijs betalen lijkt me niet nodig.
Heeft iemand hier recente ervaring mee of weet hier sowieso meer van?
Ik denk dat 10% korting minimaal moet lukmen.
Ik had zelf 7% maar met de kennis van nu zal 10% wel lukken.
Mvg,
Adrian
Bij Breitling zijn ze niet (meer?)zo van de kortingen.
Wellicht wachten tot hij uit de collectie gaat en in Roermond voor -30% in de outlet ligt
Ik neem aan dat het dan een Chronomat moet zijn?
Bij Filipucci in Maastricht hebben ze er eentje voor 6250,- staan.
https://www.chrono24.nl/breitling/chronomat-b01-42-black-dial-ab0134-new--id35363430.htm?searchHash=3df2de71_r6Jvsu&pos=2
Het gaat mij om de Navitimer. Ik weet nog niet zeker of het een 43mm of een 46mm wordt en ook nog niet zeker welke kleur. Vandaar dat ik hem in een zaak wil kopen waar ze veel keuze hebben en vandaar mijn vraag. Bedankt voor je tip in ieder geval. Heel mooi horloge ook.
Bedankt voor je antwoord, ik ga uit van 10% nu, mocht het iets minder worden, ook goed.
Kijk eens op Chrono24 of bij verschillende handelaren.
Die hebben soms ongedragen exemplaren voor een stuk minder!
Gewoon een beetje je best doen. Internet afzoeken. Zo doe. Wij het ook!
Is geen wetenschap
Opletten dat grijze verkopers op Chrono niet weten/kunnen hoe ze de NFT rechtstreeks kunnen activeren. Het activeren van de internationale garantie zal dus waarschijnlijk een hele opgave worden.
Aan de andere kant, als je naar een Breitling Boutique gaat (dus geen AD), had ik in december 2 jaar extra garantie (dus in totaal 4 jaar in plaats van 2 voor mijn model), ik weet niet of het een actie van het moment of permanent was
En ook , zonder al te veel moeite, een interessante korting kunnen krijgen
Bij Chrono24 heb je ongeveer 17% korting.
Voor de laagste prijs shoppen op C24 inderdaad. Voor de beste service kan je kijken wat je aan korting voor elkaar kan krijgen bij een dealer. Uiteindelijk zal deze over het algemeen nooit helemaal de online prijs kunnen matchen (logisch ook) maar als het verschil klein genoeg is kun je de afweging maken wat een extra stukje zekerheid en service je waard is. Succes met je zoektocht!
Ik begreep van de Breitling Boutique op de PC dat ze inderdaad af willen van het “Breitling in de bonus” imago dat ze in het verleden hebben gehad. Ik geloof dat dit sowieso een trend is in horlogeland, jammer voor de koopjesjagers, maar allicht goed voor het merk. 10% moet er met een vlotte babbel denk ik nog wel inzitten, maar zoals eerder vermeld hierboven kan je ook kijken bij de outlet in Roermond. Daar gaat de oude collectie voor zo’n 30% minder dan nieuw. (en je hebt dan wel de normale garantie)
succes met de zoektocht!
Ik zou dit precies zo voorleggen aan de juwelier: Hoeveel moet ik nog?
Bedankt voor jullie informatie, wordt gewaardeerd!
Navitimer (en alle Breitling horloges) moet je met minstens 15% korting kunnen kopen. Boutiques zijn te duur imo.
Minstens schept te veel verwachting,Breitling tapt uit een ander vaatje wat korting betreft,alleen bij uitlopende of niet courante modellen is het wellicht haalbaar om een redelijke korting te krijgen
voor de 46mm moet je zowieso een joekel van een pols hebben.
Eens naar Maastricht gaan:
Horloges | Filipucci Juweliers Maastricht
Vermoed ook dat het een 43mm wordt, al heb ik geen kleine pols. Meer keuze qua kleur in ieder geval.
Dat was vroeger misschien zo maar tijden zijn veranderd.
Wel kun je in de Breitling Outlet BTQ in Roermond standaard 30% korting krijgen op discontinued modellen. ( maar daar hebben ze geen Navitimer met B01 uurwerk )