Nieuw.. casio riseman

door een mazzeltje een nieuwe riseman in de verzameling, het gaat nog niet zo snel als bij dreski en seamaster, maar ik ben dan ook wat kieskeuriger in wat ik erbij wil hebben, maar deze riseman kon ik niet laten lopen voor nog minder dan de helft van de nieuwprijs. en ik ben er blij mee, deze mag in een g-shock verzameling eigenlijk niet ontbreken, heb gelijk even wat foto’s gemaakt van de g-shocks die nu in mijn bezit zijn.
de foto’s…:wink:

de riseman GW 9200,

de band is echt super, zie het lipje op het uiteinde kan er nooit uitschieten.

de lungman DWG-100

de G-7900 olive green.

en als laatste en welbekend hier, de GA-100

word vervolgd, bedankt voor het kijken(tu)

3 likes

Wist je dat die G-Shock’s de enige digitale horloges zijn welke ik wel mooi vind?
Mooie verzameling van dikke klokken hoor! (tu)

Nice! Een Riseman komt er bij mij ook nog wel eens denk ik. Baro en hoogtemeter is zo’n toffe functie voor een horloge. (tu)

1 like

barometer werkt overigens perfect, kan het met mijn weerstation vergelijken, de waardes komen prima overeen(tu)

Heavy shit man!
Dit gaat uit de klauwen lopen voel ik aan mijn ingebouwde barometer…

Feli en veel plezier Arie.

gaat helemaal de goede kant op met je verzameling :wink:
en natuurlijk veel plezier ermee (tu)

weer een topklok erbij Arie(tu) veel plezier er mee.

Hoi Arie, goed gedaan zeg, mooie klokken. Het wordt steeds meer Casio bij ons.
Haagse groeten,
René

Renato_55 Schreef:

Hoi Arie, goed gedaan zeg, mooie klokken. Het
wordt steeds meer Casio bij ons.
Haagse groeten,
René

prachtig toch al die shockjes, als je er een hebt gekocht kun je niet meer terug.

leuke klokken. Die groene is gaaf! Ik krijg binnenkort een GWm5600bc, je weet wel die stealth versie van deze oer Casio, met die donkere display. Ik kan niet wachten.

hharry Schreef:

leuke klokken. Die groene is gaaf! Ik krijg
binnenkort een GWm5600bc, je weet wel die stealth
versie van deze oer Casio, met die donkere
display. Ik kan niet wachten.

die is idd gaaf ja, is dat een model wat niet in nederland verkrijgbaar is zeker?

Mijn beste,

Je bent duidelijk niet over een nacht ijs gegaan!!
Het resultaat mag er dan ook wezen.
Er is een waardig familielid bijgekomen welke zich mag verheugen in een ambiance van:
“eenheid in verscheidenheid.”

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze robuuste tijdgenoot.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

arie Schreef:

hharry Schreef:

leuke klokken. Die groene is gaaf! Ik krijg
binnenkort een GWm5600bc, je weet wel die
stealth
versie van deze oer Casio, met die donkere
display. Ik kan niet wachten.

die is idd gaaf ja, is dat een model wat niet in
nederland verkrijgbaar is zeker?

Weet ik niet Arie, volgens mij wel. Maar
het is een
veelzijdig klokje. Via TZ-UK. Niet gigantisch groot en lekker zwart!

Proficiat! Dat is een mooie aanwinst!

Hij is gaaf… sinds mijn eerste g-shock, zon 2 mnd geleden begin steeds meer verslingerd te raken aan ze!

Gefeliciteerd, deze is tof.

Gr Jasper

arie Schreef:

de band is echt super, zie het lipje op het
uiteinde kan er nooit uitschieten.

Dat vind ik nuttige info van een subtiele feature. Thx!

marnix.moed Schreef:

arie Schreef:

de band is echt super, zie het lipje op het
uiteinde kan er nooit uitschieten.

Dat vind ik nuttige info van een subtiele feature.
Thx!

ik had het zelf al eens ergens gelezen, maar nu ik m in reallife heb eens goed bekeken, en idd de bandhoudernkan er op deze manier nooit aflopen, ik dacht ik geef het nog een keer extra aan, er is bij casio wel over nagedacht(tu)

John de Vries Schreef:

Leuk, dat jullie ook even mijn laatste aanwinst
hebben bekeken…

H.G. John de Vries

beste john.

geduld is een schone zaak, (zie jou topic):wink:

Ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken, ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken,
ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken, ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken,
ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken, ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken,
ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken, ik mag niet teveel naar G-Shocks kijken!

Het helpt niet, ik wil er ook één! (tu)(tu)(tu)

Die 9200, gaat daarvan de verlichting ook ‘automagisch’ aan als je je pols draait?