Nieuw: dikker kan bijna niet. Oris Aquis Pro 4000m

niet helemaal de perfecte vergelijking aangezien het bij dat horloge om een quartz uurwerk gaat? Sowieso een stuk dunner

100% mee eens.

1 like

Je kan er in ieder geval mee onder de douche.

1 like

De laatste keer dat ik op 4000 m diepte zat vond ik het vooral erg donker

1 like

Het komt omdat de horlogekast van de Sinn met olie gevuld is. Daardoor kan die (zo ongeveer) oneindig diep. Dus de Sinn met deze Oris of andere niet-oliegevulde vergelijken is appels met peren… :wink:

1 like

Oke. Vanuit marketing perspectief snap ik hem misschien. Maar ik had veel liever gezien dat Oris iets ‘nieuws’ had gemaakt om me te overtuigen een Oris te kopen. Iedereen weet dat je een 300m WR horloge niet nodig hebt, of althans die future van het horloge. Niemand duikt daar en degenen die daar wel duiken hebben heus geen Oris om maar een digitaal duikhorloge. Laat staan dit horloge. Hadden ze hun tijd bij Oris maar beter besteed :sweat_smile:

Zijn dood

6 likes

Gaaf ! :heart_eyes:

Wat ik zeg is dat als je een horloge wilt dat 4 km diep kan, je ook een Sinn UX kan nemen omdat die nog een km dieper kan. Op andere punten vergelijk ik ze dus niet.

1 like

Wat vind JIJ ervan @Aamon?

:sunglasses:

zonder dollen, dit is toch afschuwelijk? Nu vind ik de Aquis nooit echt aantrekkelijk, maar deze zet van oris, om mee te kunnen doen met onze vrienden van omega en rolex slaat alles. Waarom zou je een oris met deze specs willen kopen? Overigens idem voor omega en rolex, alhoewel ik mij daar nog iets bij kan voorstellen. Nee sorry dit is een horloge wat serieus IMHO de plank volledige mis slaat. (Weten we zeker dat het geen invicta is?) :innocent:

2 likes

Wel stukken goedkoper dan de Deepsea en de ultra deep rolex / omega.

Nou zullen die over 40 jaar ook wel meer opbrengen dan een oris :sweat_smile:

1 like

Mis ik iets? :joy::joy:

2 likes

Jij bent old brick.

2 likes

Ik vind hem dik.

Maar volgens mij heeft Oris bewust een statement willen maken met dit horloge: Oris kan duikhorloges maken!

1 like

:joy:

1 like

Die oris heeft zeker 10mm lume aan boord. Opgelost dus.

Dan heb je niet de specs wat deze Oris heeft, 4000m of 600/300m zit een wereld van verschil in, las ook dat Oris de chronometer heeft overtrofen met een nog beter uurwerk. zou hem heel graag willen bezichtigen.

Wannneer verwacht je hem?

1 like

Cool ding maar veels te duur.

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Na dagenlang twijfelen wat ik hier nu van vind ben ik eruit.
Qua specs, rete cool maar wtf heb je aan specs?
Puur marketing technisch ding, zie ons dit kunnen.
Langste piemel show.

Maar!!
Nu zag ik gisteren een film en ineens wil ik deze Oris te samen met dit outfit!

Serieus, dit zal zo vet staan.

Dus…
Ja, duurde ff maar super gaaf dit.
Van al die dikke overdreven marketing boys is deze van Oris de lekkerste.

De prijs, ivm de andere marketing boys is deze prima te doen.
He voor het ultieme vakantie stijltje mag best een muntje of wat de toonbank over rollen.

2 likes