Je bent in goed gezelschap
Zekers…
Daardoor ineens de juiste inzichten
Is dat niet een Omega man? Zeker geen James Bond.
Ik heb zo’n deepsea eens om gehad, toen leek m’n pols wel een knakworst.
Een woord Prachtig!
Staat meteen op mijn verlanglijstje!
Wel voor mannen natuurlijk!
Dit is James op vakantie Henk, dan heb je een vakantie beater nodig.
In stijl, ja dat maakt t af
Da fakkk… Wat een molensteen, maar ik vind ‘m wel gaaf, juist daarom!
Heeft ontegenzeglijk ook wel een ‘X-factor’! En daar gaat het bijna altijd toch om bij de aanschaf of beoordeling van niet noodzakelijke (= subjectief, ik weet het!) gebruiksgoederen…
Deze gaat overigens nog wat dieper, voor wie zijn diepzeeduikskills écht serieus neemt…
Die wijzerplaat Ben zo benieuwd hoe een gewone Aquis eruit zou zien met zo’n prachtplaat.
3900 hè, is geen 4000 nie
Rolex test de duikers met 25% marge, dus de Deepsea zal in de praktijk ca. 4.875m diepte overleven.
Voor mijn polsen zou ie perfect zijn
Zal bij Oris ook vast zo zijn.
Is een hele mooie studie hoe je een horloge tot 4000m waterdicht kunt houden. De vraag of dit het meest draagbare horloge is is een hele andere. Er zijn maa erg weinig horloges die het op die diepte uithouden en of dat nou nodig is weet ik ook niet. Oris bewijst wel dat ze zoiets kunnen en het ook nog mooi kunnen verpakken. Niet voor mijn kleine pols maar zeker een collectors item met bijzondere eigenschappen.
Ik vind hem gaaf!
Maar mijn Personal Trainer gaat dit niet waarderen, ik moet juist gewicht kwijt raken
Knap showcase staaltje van techniek, maar het formaat maakt m voor de meesten ondraagbaar.
Doch als t oversized moet zijn, dan liever zo iets dan n dikke Invicta.
Hoi John, nog gedoken vandaag?
Echt niet
Leuke film btw!!
Nou, misschien dat ik hem zou overwegen als douchehorloge