Nieuw duo

zeg maar niks, ik kom steeds weer iets leukers tegen…

gisteren avond heb ik een aerospace gekocht, ik zocht nog iets voor op het werk en ik wilde niet meer zo groot…de maat is 40mm precies het zelfde als de sub , de aerospace is ook mooi plat zodat ik er tijdens het sleutelen geen last van heb.
en ik kan hem makkelijk even snel ruilen als er geklust moet worden…
ik heb er voorlopig nog even de struisband om en die staat super…straks met werken zal de prof 1 band weer gemonteerd worden.

na thuis komst , vanuit deventer weer naar nijmegen in honden weer…zag ik een blackbird staan…ik heb eerst heel goed nagedacht en na 2 minuten een mailtje gestuurd , vanacht rond 2:00 uur waren we er uit dus ik vanmorgen rond 10:00 richting amersfoort en de koop was zo gesloten.
de maat van de blackbird is 39,8mm maar door de utc oogt hij tijdens het dragen zeker groter…

Gefeliciteerd met dit duo! Is dat 24 uurs uurwerkje in de band ook mechanisch?

thnx , en de utc is quartz…

Mooie aankoop Joost.

De aerospace is een zeer aangenaam horloge om dragen en oogt mooi met het ontspiegeld glas. Ook multifunktioneel en praktisch. Met deze band en blauwe wijzerplaat zeer mooi.

Gefeliciteerd, Joost. Hopelijk heb je er lang(er :wink: ) draagplezier van…

ja zal toch wel :smiley:

Das een mooi stel, gefeliciteerd.

Ruud

Mooi Duo (tu)

Ze hebben het naar hun zin.

Veel plezier ermee

Uhhhhmmm, Joost, je krijgt toch niet al trillende handjes, een bezweet voorhoofd en slapeloze nachten als je meer als 2 dagen geen nieuw klokje gekocht hebt?
Bij die symptomen moet je dus echt op gaan passen :smiley: :smiley: :smiley:

Zonder gekheid: mooie aanwinsten, veel pezier ermee (tu)
Komplimenten voor de mooie foto’s trouwens ook!

Groet,
Paul

Veel draagplezier ,
Met het Xtra uurwerk vind ik de mooiste.

Heb je ze trouwens nog ? :stuck_out_tongue:

thnx… en het is de bedoeling dat ze langer blijven…de blackbird zeker…