Nieuw dus even voorstellen

Goedenavond allen,

Ik ben sinds deze week lid van het forum ondanks dat ik al even mee lees.
Mijn naam is Carlo, kom uit het zuiden en heb sinds enige tijd interesse in horloges :slight_smile:

Het begon al weer een jaar of 10 geleden toen ik een Guess Steel van mijn vriendin kreeg. Deze heb ik een jaar en 6 gedragen alvorens ik Pulsar vd53-x133 kocht, mijn eerste chronograaf.

Vanaf dat moment ben ik meer gaan kijken naar horloges en techniek en ben ik begonnen met een simpele Seiko 5 SNK793. Deze beviel mij zo goed, dat het virus zich snel verspreide en ik vorige week mijn 2e Seiko automaat heb gekocht en wel een SRPA71.

Voorlopig even voldoende maar toch merk ik nu al dat ik aan het rondkijken ben naar iets anders. Ik zou graag namelijk nog een mooie simpele dress watch willen a la Nomos / Glashutte. Dus to be continued :wink:

9 likes

Welkom op HET forum :+1:

1 like

Welkom! En foto’s zijn ook zeer welkom :+1:t2:

2 likes

Wekom Carlo!

Welkom!
Nomos kan ik iedereen aanbevelen, werkelijk klassehorloges voor een behoorlijk sympathieke prijs. Mooie plannen dus :+1:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom hier!

Welkom veel lees en postplezier!

Welkom

Welkom Carlo! Nomos, is een puik merk. prachtig!

Beste, wees welkom hier op dit leuke forum, u bent nu al aan het uitkijken naar iets anders, met andere woorden : . het horlogevirus heeft je te pakken :smile: groetjes

Mijn beste,

Carlo, van harte welkom binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het forum, iedereen hier heeft Seiko’s behalve ik😂, veel plezier!

Kan geregeld worden, ik heb nog een mooie staan voor je op’t blauwe gedeelte :smile:

1 like

Haha dat is wel een mooie duiker, maar ik ben aan het sparen voor een ander horloge. Misschien dat ik in de toekomst nog eens in de Seiko’s duik.

1 like

Aanbod genoeg gelukkig :slight_smile: wat heb je in’t visier?

1 like

Welkom!

Een oude droom waarmaken: Moonwatch😀

Hah daarvoor zou ik ook gerust wat Seiko’s voor laten passeren! Veel spaarplezier! :+1:

Excuses @sarlo voor de offtopic praat :innocent:

2 likes

Dank je wel!