Nieuw dus even voorstellen

Na vele jaren meegelezen te hebben nu ook de stap gewaagd om me aan te melden. Ik ben Aschwin, 44 jaar en sinds mijn kinderjaren al gek van horloges. Ben begonnen met een Lorus en Swatch. Daarna werd het een Camel Trophy chronograaf en een Tissot t-touch. Omdat een mechanisch horloge mij meer ging bekoren, begonnen met een Alpha. Na gespaard te hebben heb ik mijn eerste grote aankoop gedaan, een Breitling superocean heritage 46. Wat een mooi horloge. Daarna kwam er nog een Oris divers 65 ( movember editie). Zoals de meesten hier begon het weer te kriebelen en heb ik m’n pijlen gericht op een Omega Speedmaster. Omdat ik ook nog een vrouw en 3 kinderen heb, heb ik hiervoor mijn Breitling verkocht. De Oris blijft, ben van mening dat dit formaat beter bij me past. Mijn volgende wordt dus een Speedmaster, mijn grail watch is echter een Rolex submariner, maar voor nu iets te hoog gegrepen. Zal me nog even verdiepen in het plaatsen van foto’s zodat ik mijn collectie kan showen.

22 likes

Welkom!

04

Of afbeelding in het tekstvlak slepen :ok_hand: als je achter een pc zit!

Welkom hier :smiley:

Welkom hier!

Welkom :+1:

Welkom

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom. Vermoedelijk hebben veel HF leden i.i.g een Speedmaster gehad, dus je bent in goed gezelschap.

Welkom :grin:

Hihi ook net voorgesteld
Maar ook welkom hier😎

Welkom Aschwin! Veel plezier op het forum en mooi doel!

Welkom Aschwin, veel plezier hier!:+1:

Mijn beste,

Aschwin, van harte welkom bij deze enthousiaste club, horloge-passionisten!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Welkom!

Van harte welkom op dit leuke forum.

Welkom op HF en succes met de foto’s😀. Veel plezier hier!

Welkom, benieuwd naar de foto’s inderdaad :+1:

Welkom!! :+1: en zoals wellicht iedereen ook erg benieuwd naar de fotos.

Welkom Aschwin, ook bij jou is het virus goed toegeslagen zeg! :sweat_smile: Welkom hier maar wees gewaarschuwd, het wordt alleen maar erger… :sunglasses:

Bekende combinatie, werkt prima :wink: