Nieuw, dus voorstellen

Mede liefhebbers,

Als kleine jongen spelend tussen de houten blokken, keek ik al als een jaloerse, hebberige ekster, naar de mooie datejust van mijn vader.

Horloges, als ‘meetinstrument’ voor een redelijk ongrijpbaar begrip als tijd, dat tevens de pols kan sieren als prachtig sieraad, heeft mij nooit meer kunnen loslaten.

De afgelopen tijd ben ik opzoek gegaan naar een horloge. Om me meer en beter te oriënteren, ben ik opzoek gegaan naar diverse fora. Waaronder deze.

Naar gelang van tijd, leek het me fatsoenlijker en leuker me voor te stellen en lid te worden, dan mee te ‘gluren’.

Op dit moment twee klokken in bezit, maar de honger is nog niet gestild.
Ik merk dat de jacht, zeker net zo leuk is, als de vangst. Ik hoop dat ik de komende tijd van jullie kennis kan opdoen, en mee kan genieten in jullie speurtochten en belevingen.

Bij deze een foto van mijn horloges:

Bert.

Hallo Bert,

Welkom op dit interessante en leerzame forum. Met je panerai ben je hier op de goede plaats er zitten genoeg mede-panerai-fans op het forum.

Welkom Bert, mooie Alpina (tu)

hallo bert, mooie horloge’s (tu)
welkom bij de club met 'n tik :wink:

Welkom en veel lees plezier!!!

Grt. René

Mijn beste,

Bert, van harte welkom op dit enerverende, informatieve en gezellige horlogeforum.
Een forum waarbij de liefde voor het uurwerk, in al zijn gedaantes, met fierheid wordt uitgedragen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom! :slight_smile:

Welkom en veel plezier met posten en lezen.
Gave horloges heb je.
Zie dat je een voorkeur hebt voor grote klokken?

Dank iedereen voor het warme welkom.

Beste Houthakker, het zijn inderdaad forse klokken. Op een of andere manier ben ik tot grote (duikers) aangetrokken. Maar ondanks het voormaat van beide, dragen ze erg fijn…

Wel denk ik dat mijn volgende aanwinst, kleiner zal zijn!

Bert

Welkom en mooie binnenkomer.

Beetje laat, maar ook namens mij van harte welkom.

Welkom op het forum der getikten.

Welkom op dit verslavende forum :~