Nieuw en gelijk een vraag

Hallo,

Ik ben Marc en sinds kort lees ik het e.e.a op het forum.

Nu heb ik een vraag die wel vaker is gesteld;

Op Chrono24 ben ik op zoek gegaan naar een Breitling Avenger 2 seawolf. Er zijn aanbieders genoeg. Wil het horloge zelf ophalen dus op rijafstand.

Nu is er een aanbieder watchdeal KG die dit horloge aanbiedt. Kent iemand dit bedrijf?

Waar komen deze horloges vandaan? Als ik het serienummer Google kom ik op allerlei internetsites van eBay tot Amazon maar geen echte juweliers. Ik lees iets over garantievoorwaarden die anders zijn etc.

Zijn deze horloges te vertrouwen?

Albast bedankt voor de antwoorden.

Gr Marc

Welkom en veel plezier op dit forum.
Ik denk dat Watchdeal AG gewoon een handelaar is die overal zijn horloges vandaan haalt, dus viavia, via veilingen etc. Zie er verder redelijk betrouwbaar uit. Draaien ook al een tijdje mee. Maar goed, verder kan ik je er ook niet mee helpen. Anders een ritje naar Stuttgart. Kan je ook hele mooie auto’s kopen in dat stadje. Misschien leuk voor de terugreis.

1 like

Hoi Marc, welkom op dit mooie forum, ik ben zo vrij geweest je topic te verplaatsen. De ‘ervaringen met’ categorie is voor recensies naar aanleiding van een aan- of verkoop. Ik kan je niet adviseren mbt de Breitling die je noemt, maar mocht je hem vinden, dan zien we uiteraard graag de foto’s!