@25tien Lelijke spammert!
Dat is een ouwetje (1992?) maar wel heel cool.
Duidelijk, welicht was hij al een stukje ouder, maar snap dat papa hem wel zal helpen met het jaarlijkse horloge!
Welkom en wat een prachtige Breitling heb je!
Ik zeg stug elk jaar 2 Breitlingen erbij kopen voor de verzameling; voor vader + zoon!
Van harte welkom
Pieter.
Welkom !
Een geslaagde Breitling. Maar velen zullen mijn mening niet delen.
Welkom, dit is jarenlang het horloge geweest dat mij heeft geïnspireerd. Ik heb het nooit in bezit gehad en inmiddels heeft mijn smaak zich aangepast.
Van harte gefeliciteerd!
de emg is wel mooi zeg! De Breitling os in 97 nieuw aangeschaft volgens de papieren. De juwelier gaf aan dat hij als bouwjaar 1994 heeft. Heb er alle papieren en hey bakalieten doosje bij. Tevens een full service beurt en 2jaar garantie
Van Harte Welkom! en Van Harte Gefeliciteerd met dit mooie begin!
Welkom!
Van harte welkom op het enige échte horlogeforum van de wereld!
Daarnaast maak je met deze Breitling een fantastisch mooie binnenkomer!
Veel plezier gewenst hier!
Hans, welkom op dit mooie forum. En uiteraard veel plezier van de Breitling.
Groet. Richard.
nog even een foto hier. Mijn zoon heeft voor zijn instagram zijn en mijn horloge op de foto gezet. Kunnen jullie ook meteen zijn aanwinst zien. Hij is er trots op!
Welkom Hans en veel plezier samen, mooie uitbundige Breitling!
@Da_Watcher. Nou al die mooie klokjes maken mij absurt hebberig
Net in Schiphol geweest en zag onderstaand klokje. Moest mijzelf enorm inhouden om hem daar te laten. Maar 1 per jaar lijkt me een zware opgaaf op dit moment…
Die is dan ook wel erg mooi (ik heb er een met zwarte wijzerplaat😄)
oscar2 hier: Hans, hartelijk welkom! Veel plezier hier. En wat al een paar keer is aangehaald: kom je hier vaak op het forum, dan gaat het een keer finaal mis. Het ene horloge na het andere. We horen nog van je!
Goed huwelijk toegewenst! (Mooie huwelijksdag duurt te kort voor een goede wens! Ik ga voor de lange termijn.)
Dat bedoel ik dus maar
Het kan maar zal niet meevallen en deze Tissot is ook prachtig. Heb er zelf 1 in kwarts een PRC200 chrono. Al een iets ouder model maar nog steeds geliefd door mij.
Hoe dan ook wens ik je veel plezier met de hobby en of het er nu 1 of meer of minder zijn per jaar is niet van belang.