He hallo allemaal.
Hans hier, een beginnend horloge verzamelaar. Ik heb het altijd mooi spul gevonden maar nooit de moed gehad er eentje aan te schaffen. Hoop geld en met werken kan ik het toch niet dragen was de motivatie om het niet te doen.Maar nu er een huwelijk aan zit te komen vond ik het wel goed plan en zo is er meteen een hobby geboren. Na zoeken en kijken en denken en twijfelen de mooiste van allemaal gevonden en gekregen van mijn aanstaande. Deze Breitling chronomat is nu helemaal van mij en dient tevens als trouwring. Prachtig toch!
Mooiste is, had het zelf bedacht omdat ik geen ring wil. Nu blijkt na een hoop lezen en zoeken dat het veel vaker gedaan wordt idd. Haha ben nu al aan het neuzen naar klokje nummer 2… samen met mijn zoon willen we beide elk jaar 1 klokje erbij kopen. Niet perse meteen een hele dure hoor. Gewoon mooi is mooi en dan eens in de xxxx aantal jaren een plus plus plus cadeau voor onze pols aanschaffen… dat is het plan iig.
Welkom! En chapeau met deze mooie aanwinst.
Er zijn al wat reacties die laten doorschemeren dat je voornemens onhaalbaar zijn
Met het inlezen en het zien van alles wat je nog niet kende maar wel mooi vind is het voor nemen van 1 horloge per jaar hoogst onwaarschijnlijk
Ik wil je nergens van afpraten in ieder geval, het gaat echter bij de meesten niet op. En ook die hadden een plan van aanpak. Net als ik…
Gefeliciteerd met je huwelijk, Breitling is niet mijn ding maar mooi dat je dat op deze manier bezegeld. Ik deed ruim 14 jaar geleden hetzelfde met een Omega Seamaster.
thanks alle! Even wat antwoorden. Mijn zoon gaat zich vast niet aanmelden. Hij is 13 en denk dat het hier te volwassen voor hem is. Hij heeft voor zich zelf een timberland horloge gekocht. Mooi dingetje voor hem dat zeer zeker en qua budget voor hem heel heel behoorlijk.
Haha en of het wel of niet gaat lukken elk jaar een nieuwe klok erbij gaan we mee maken. Ik gok van wel, puur om het feit dat het niet allemaal een fortuin hoeft te kosten. Dat zal maar eens in de xxxx aantal jaren het geval zijn. Zie zoveel moois in bijna elk budget. Dus ik gok om die redenen dat het gaat lukken. De Breitling qua looks en betekenis overstemmen gaat voor mij niet lukken dus ik ben begonnen aan de top… ben al een jaar aan het neuzen en kwam elke keer bij de huidige aanwinst uit als topper.
Welkom hier, en je komt stevig binnen met deze dikke Breitling!
En als je 1 horloge per jaar wilt kopen, koop je gewoon elk jaar de HorlogeForum limited, zie de actuele posten met HFLE 2017 in de titel.