Nieuw en ik zoek

Hallo,

Ik ben hier even helemaal nieuw en weet ook niet helemaal zeker of ik hier in het juiste topic zit maar wellicht zijn er wat alwetenden hier die me helpen kunnen.:slight_smile:

Ik ben denk ik nogal gecharmeerd geraakt van Invicta horloges maar ik wil ze eigenlijk wel even in het echt met eigen ogen zien en even kunnen aanraken e.d.
Weet iemand een fysieke winkel ergens waar deze verkocht worden?
Ik dacht eigenlijk bij de bijenkorf maar in Den Haag en Amsterdam hebben ze ze niet.
Alvast bedankt.

Welkom hier! Ik kan je met de gewenste info niet helpen.
Anders even google gebruiken en dealers zoeken.

Good luck

Allereerst welkom.

Ik weet dat Anny van Buul in Den Bosch ze heeft liggen. Zoek maar eens op google.

Succes.

Gr Wouter

Had ik geprobeerd maar krijg alleen online dealers.
Dankjewel in ieder geval.

Thx!
Ga ik gelijk even doen.

Ik weet een winkel in Den Haag die ze mogelijk heeft, maar de verkoper moet je laten lullen want die praat poep, Juweelco die zit bij korte poten, als je bij siebel bent in de stad loop je door, over het plein, op een gegeven moment kom je dan aan je linkerhand die zaak tegen, ik heb daar in ieder geval invicta armbanden gezien, dus kan niet anders dan dat ie die horloges ook heeft

En laat ik net toevallig vandaag in den haag zijn geweest :wink:
Thankyou, ga ik ook even checken.

Drunkenmaster Schreef:

En laat ik net toevallig vandaag in den haag zijn
geweest :wink:

Op hun website staat dat ze er ook horloges van hebben met daar bovenop 5 jaar garantie en levenslang gratis batterijen. Kweenie of dat laatste een gratis batterijwissel betekent, incl waterdichtheidstest?

Drunkenmaster Schreef:

Had ik geprobeerd maar krijg alleen online
dealers.
Dankjewel in ieder geval.

Bij sommige online dealers is het soms ook mogelijk om een bezoekje te brengen. Zou het gewoon even vragen. Nee heb je, ja kun je krijgen.

dat is ook zo, dankjewel.

Drunkenmaster Schreef:

En laat ik net toevallig vandaag in den haag zijn
geweest :wink:

Ben je niet toevallig een Hagenees dan :slight_smile:

haha nee, ik rij heel nederland door voor me werk, vandaag :wink: