Nieuw en nieuw

Beste forummers,

Het kan toch gek lopen. Zo was ik mijn vertrouwde seiko horloge kwijtgeraakt en besloot ik dan maar naar iets nieuws te zoeken. Iets aparts. Mijn oog viel op een Poljot Basilika maar vlak voordat ik besloten had deze te kopen was daar ineens mijn seiko weer. Ik was echter al verkocht en bij wat later bleek een lid van dit forum het volgende horloge aangeschaft:

De foto is wat donker want het bandje is in het echt helder blauw. Het bandje doet wat mij betreft geen recht aan het klokje en ik ben daarvoor dan ook op zoek naar iets anders. Dat valt nog niet mee voor dit type. Ben bij de time store al weggestuurd omdat ze zoiets kennelijk niet op maat konden maken (ze konden wel inknippen maar niet het ingeknipte stuk afkitten en verfen oid)… helaas.

Verder dus ook dit forum ontdekt en al veel gelezen! Nooit geweten dat er zoveel leuke horloges zijn en wat een mooie hobby! Achteraf onbegrijpelijk dat ik 7 jaar met hetzelfde horloge rondgelopen heb… Alleen vaak zijn de mooie klokjes toch wel erg prijzig. Ik ga binnenkort eens informeren bij een chinese vriendin of ze daar niet mooie kwaliteitshorloges hebben voor leuke prijzen. Ben benieuwd! En verder hebben jullie er weer een lezer en medeforummer bij :smiley: .

Ik vind de klokjes zelf altijd mooi (indeling, kleur, uurwerk ook), maar het is altijd de bandaanzet die me tegenhoudt helaas! Veel plezier ermee.

Het valt me op dat er de laatste tijd veel nieuwelingen hier zijn, erg leuk.

Mensen met Chinese connecties zijn altijd een goede aanvulling op het forum. Welkom.

Mooi horloge (tu)

En welkom op het forum :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Coen Schreef:

Ik vind de klokjes zelf altijd mooi (indeling,
kleur, uurwerk ook), maar het is altijd de
bandaanzet die me tegenhoudt helaas! Veel plezier
ermee.

Het valt me op dat er de laatste tijd veel
nieuwelingen hier zijn, erg leuk.

Grappig, ik heb hem juist gekocht vanwege de aparte bandaanzet :slight_smile: . Alleen de band zelf is dus wat jammer maar daar hoop ik van Poljot International binnenkort iets anders voor te krijgen!

Welkom hier! Ik heb ooit een Poljot Silver Century gehad, vergelijkbaar model. Hoop dat jij wel iets slims vindt om de maanstand gelijk te zetten… Anders wordt het een paar weken doordraaien… :slight_smile:

hans

Mijn beste Alex,

Ook jij van harte welkom op dit majestueuze forum.
Evenals zo velen voor jou, en er zijn de laatste tijd veel nieuwe forumleden bijgekomen, zal ook jij het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

hcptdg Schreef:

Welkom hier! Ik heb ooit een Poljot Silver Century
gehad, vergelijkbaar model. Hoop dat jij wel iets
slims vindt om de maanstand gelijk te zetten…
Anders wordt het een paar weken doordraaien…
:slight_smile:

hans

Ik heb mij daar nog niet in verdiept moet ik bekennen. Zal eens kijken of er aan een handleiding te komen is, weken doordraaien klinkt als een behoorlijke klus… :wink:

@ Alex

@ Daniel_SJD

Welkom hier !