Ik ben hier semi-nieuw. Semi-nieuw? Ja, ik spit met regelmaat anoniem het HF door (un voyeur de première classe). Ik heb al een langere tijd een zwak voor horloges en heb dan ook de nodige horloges in mijn bezit gehad. Sinds enige tijd heb ik een voorliefde voor horloges die een aantal jaren geleden mijn goedkeuring niet konden wegdragen … two-tone! Plus minus een jaar geleden werd ik geattendeerd op de Seamaster Diver in two-tone, de zwart-geelgouden versie en de blauw-geelgouden versie op rubber. Oef!
Graag zou ik jullie willen vragen waar ik de grootste kans heb om deze Seamasters om de pols te kunnen slaan. Ik heb al de nodige AD’s benaderd maar zij hebben deze modellen vaak niet op voorraad.
Tevens sluit ik mijn ogen niet voor andere two-tone horloges. Ondanks dat ik al het nodige heb gezien, heb ik zeer zeker nog niet alles gezien.
Ja, ik zou het wel weten!
De full-two-tone-experience (met gave groene bezel!), van prima kwaliteit en nog flink wat budget over voor een vakantie of nog een horloge: DS Action Diver 38.
Hallo @TijdLeert welkom hier!
Wel wat verwarrend jouw handelsnaam en die van mij hier
Een datejust is natuurlijk top en mag niet ontbreken in je collectie, zeker met jouw naam. Hier mijn 1601, uit 1972 alweer.
Wat betreft de Omega’s :
Gewoon een grote AD aan het werk zetten.
Horloge laten bestellen en dan rustig een pas sessie doen.
Kopen is geen verplichting dan, daar zijn ze voor.
Kan je gelijk ter plekke vergelijken met b.v Rolex