Nieuw en toch zo ontzettend vertrouwd: de Halios Laguna Blue

Hallo allemaal,

Deze kennen we natuurlijk allemaal, de alom bekende Halios Laguna maar nu in de blauwe uitvoering.

Na de zwarte, de grijze en de zwart/oranje uitvoeringen te hebben gehad, nu de blauwe en ik moet zeggen, hij is weer erg mooi. De blauwe kleur is echt helemaal geweldig, variërend van heel lichtblauw naar donkerblauw, afhankelijk van de lichtval.

Halios is natuurlijk geen onbekende hier, ik heb ze bijna allemaal gehad: 4 x Laguna, de Puck, de Bluering, de Delfin en 2 x de Tropik. Halios is een van de betere microbrands, de Laguna stamt nog uit het ETA-tijdperk, momenteel levert men de modellen met een Miyota 9015 uurwerk.

Een complete set met de doos, papieren, tools, stalen band, originele Isofrane met Halios buckle, dik leren Steinhart band en een shark mesh. Kortom, lekker afwisselen (voor zolang het duurt…:wink:).

En heel toevallig vandaag een echt passende blouse aan.

En de lume is weer als vanouds, heerlijk.

Eric

15 likes

Mooi man, viel me al op dat ie op je avatar staat. Dikke klok veel plezier ervan!

gr, HJR

1 like

Gaaf, je kan weer ff vooruit. Geniet ervan :+1:

1 like

Mooi weer, Eric.
Ik zou mijn ex-Laguna bijna gaan missen…bijna…

1 like

Toppertje!

Mooi hoor :+1:

1 like

Hoorah for Halios!

Mooie klok, hoor. Ik grijp altijd elk moment aan om mijn Tropik te promoten.

1 like

Mooi! Proficiat!

1 like

Gaaf Eric, erg mooi die Halios klokken.

1 like

Hele mooie set Eric :+1:

En mooi dat die blouse past :wink:

1 like

Mooie klok, staat je goed hier, maar ik denk dat de blauwe Laguna bij een dressier overhemd ook goed past?

Staat al al geruime tijd op mn lijstje, zal er toch ook eens aan moeten geloven.

1 like

Prachtige klok gefeliciteerd. Ben het met je eens dat Halios topkwaliteit levert. Heb zelf een Tropic gehad en heb nu nog een zwarte Laguna, blijft me fascineren dit model. De interne bezel en 2 kronen geeft de Laguna een heel eigen smoel tov vele andere microbrand-modellen. :+1:

1 like

Ziet er goed uit, proficiat!

1 like

Nog even wat foto’s gemaakt op de andere banden.

De leren Steinhart band, mooie band

Op de altijd comfortabele Isofrane

En tenslotte op de mesh band voor de ultieme vintage vibe

4 likes

Mooi horloge. Maar op die mesh band is ie echt helemaal af. Topper hoor :+1:

1 like

Klopt :wink:

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Halios%20Laguna/Mesh3.jpg.html]

[/URL]

1 like

prachtige combo met de mesh!

Mooi hoor Eric!

Gefeliciteerd! Heb de blauwe ook een keer mogen passen en vind dit misschien wel de mooiste Halios tot nu toe gemaakt. Jammer dat deze niet meer geproduceerd wordt. Zou mijn tip aan Stephan en/of Halios zijn; deze moet toch gewoon weer in productie!? :grinning: