Nieuw, even voorstellen

Hai,

Ik ben nieuw hier en relatief nieuw op het gebied van ‘echte’ (=mechanische) horloges. Eerste horloge was een quartz Mondaine. Recentelijk mijn eerste mechanische gekocht Christopher ward Trident C60 Pro Vintage. Ik draag hem iedere dag, dus qua collectie houd ik het ook erg beperkt.

Maar het begint snel alweer te jeuken…

In ieder geval ben ik niet van plan om de komende 3 jaren iets te kopen. Ik heb een andere grote aankoop op het oog.

18 likes

Welkom! Ben nu wel benieuwd wat voor grote aankoop er aan komt dat je als nieuw HF lid al kan vertellen voorlopig niets te kopen.

Welkom :grinning::+1:

Welkom op HF en veel plezier hier, benieuwd of je dat 3 jaar vol houdt. Voor een horloge liefhebber wel heel erg lang! Maar iedereen moet vrij zijn om op basis van zijn overtuiging te kiezen😀(vrij geciteerd naar Spinoza).

Welkom !

Dat vertellen we onszelf allemaal toch? :grin:

Ik zie zn Ch Ward kwaad kijken terwijl hij een Omega Smpc na kijkt :smile:

Welkom hier.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom Spinoza, binnen de contouren van dit meeslepende HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Hoi Spinoza, welkom.

Welkom op HF!

Welkom op HF, veel plezier hier en succes met je voornemen!

Welkom op HF!

Piano.

1 like

Welkom op HF!

Klopt! Maar:

Dat vereist juist de toewijding van de liefhebber! :sunglasses:

1 like

3 Jaar is inderdaad lang. Ik wil eerst mijn studieschuld volledig afbetaald hebben voordat ik overga tot dit luxe probleem – hoogswaarschijnlijk krijg ik dat schuld afbetaald binnen 1-2 jaar. Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van horloges verkopen / flipperen(?) – Mondaine had ik 3-4 jaar lang aan, bijna elke dag.

Ik zag wel een Seiko’s SKX en een nieuwe sport variant. van rond de 300 euro. Zeer verleidelijk.

1 like

Dat klopt inderdaad eigenlijk wel wat je zegt, het is voor mij ook alweer een hele tijd geleden dat ik er voor het laatst een heb gekocht, omdat ik nu heel toegewijd aan het sparen ben voor m’n ultieme horloge😀.

1 like

Welkom :grin:

Een heel goed voornemen als dat lukt, in plaats van jaren aan een studieschuld vast te zitten!
Overigens heb ik zelf nog nooit een horloge doorverkocht, ik ben erg aan m’n horloges gehecht😀.

1 like

Welkom op ons mooie forum.

Van harte welkom!

Welkom