Nieuw, even voorstellen

Sinds langere tijd lees ik als gast al mee op het forum, wat ik gevonden heb via het forum van DZVL waarop ik reeds enige tijd actief was. Nu is het dan toch wel tijd geworden om me even voor te stellen …

Ik ben Albert, sinds kort 30 jaar oud en woonachtig in het mooie oosten van ons land. De “horlogetik” heb ik verschillende jaren geleden overgenomen van een oom van mij, maar heeft zich tot nog toe beperkt tot een Orange en Black Monster (helaas weer verkocht, dom, dom, dom) en veel leeswerk ! Langzamerhand vind ik het tijd om een mooi, mij aansprekend horloge te kopen en mijn 30e verjaardag was daarvoor een mooie gelegenheid. Ik ben momenteel dus zoekende, heb al wel wat ideeen maar nog niets concreets. Zodra de beslissing echter valt, zal ik uiteraard hier wat info en foto’s posten …

Welkom Albert denk dat je hier net zo veel plezier zult beleven als op dzvl ze verschillen wel een beetje van elkaar maar dat mag de pret niet drukken

gr Pieter

Welkom op het andere forum:slight_smile:
Je bent al geïnfecteerd met het Seiko virus, zie ik. Reddeloos verloren dus!

we verschillen maar een beetje :smiley:

maar desalnietteminmaarzekerweltoch welkom op dit eigenwijze forum…

Welkom. Enne voortaan alleen iets verkopen waar je geen spijt van krijgt.

Welkom hier, Albert! Hou ons op de hoogte van je zoektocht, en vraag vooral meningen en adviezen als je die nodighebt. :wink:

Hoi Albert,

Welkom hier, ook namens mij!

Groeten,

Martin

Welkom Albert en veel plezier op het forum hier. Ook succes met je zoektocht. We horen en zien :wink: wel wat het geworden is.

Niels
(mede oosterling :)-D )

Mijn beste,

Van harte welkom op dit magnifieke horlogeforum.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

En breng ons op de hoogte wanneer er zo’n “instrument waarmee het voortschrijden der tijd gemeten wordt”, aan jou pols mag tikken.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Albert.

Mooi dat er wat meer mensen uit het oosten bij komen, want ik heb het idee dat er heel veel westerlingen, en zuiderburen aktief zijn

Dank, iedereen ! Da’s nog eens een leuk welkom …

En het oosten blijkt ook al goed vertegenwoordigd, heel belangrijk :)-D …

Welkom,

En in tekst kan ik jullie oosterlingen tenminste goed volgen.

Groeten,

Frank

Groet’n uut de Achterhoek :)-D en van harte welkom op dit forum :D. Geniepig Seiko virus gesignaleerd in de buurt van Zelhem en rond Winterswijk X(.

Gr Ron

tjvreeken Schreef:

Welkom op het andere forum:)
Je bent al geïnfecteerd met het Seiko virus, zie
ik. Reddeloos verloren dus!

Welkom, albert.v
En succes en vooral veel plezier met zoeken. Het schijnt dat ze bij de Aldi aardige klokjes hebben voor weinig. Misschien is dat iets voor je? :wink:

MOnsters allebei verkocht… onbegrijpelijk :wink:

Mja, ik heb er ook spijt van eigenlijk … wie weet kom ik nog een keertje bij je, op de Rikketik ofzo :slight_smile: