Nieuw: Fat Lady

Ze stond al lang hoog op mijn wishlist en nu is ze er dan, de Rolex 16760 aka The Fat Lady aka Sophia Loren.

Het horloge heeft deze bijnaam gekregen omdat de kast net iets dikker is dan de behuizing van de normale GMT-Master en de Submariner. De kast is vergelijkbaar met die van de Sea Dweller maar dan zonder heliumventiel, dit was nodig omdat hier een voor die tijd nieuw uurwerk in zit met onafhankelijke uurwijzer waardoor je de 2e tijdzone kon wijzigen zonder het uurwerk stil te hoeven zetten.

Leuk is ook het feit dat dit horloge maar kort geproduceerd is en daardoor tot de transitionals behoort. Hierdoor past hij perfect bij m’n Submariner 168000 en de Sea Dweller 16660(tu)

Werkelijk alles zit erbij, boekjes, papieren, certificaat, tags met correcte nummer etc. etc. en . . . het horloge is volgens mij nauwelijks gepolijst, als hij dat al is :slight_smile:

Me happy!

Faded insert:

Non faded insert:

Super! Van harte proficiat (tu)

Echt een beauty.
Gefeliciteerd
Harold

Sophia Loren heeft een goede houdbaarheidsdatum, zowel die van jou als de echte.

Erg mooi! (tu)

Geniet ervan!

Groeten.

Noël.

Mooi!!
Altijd leuk om een apart zeldzaam horloge te hebben. Deze zie je niet veel.
Geniet ervan.

Gefeliciteerd! Erg veel plezier met je fat lady!

Supergaaf hoor, proficiat!!

Mooi Marc! (tu)

Gr. Glenn

Mooi Marc (tu) nogmaals gefeliciteerd

Nice!!! Dat ‘fat’ geeft 'm net dat beetje extra (tu)

Oeijoeijoei! Mooi!

(tu)

Ben niet zo van de dikke vrouwen, maar deze mag er wezen!
Veel draagplezier!

Proficiat! Is het achterdeksel ook hoger/dikker, zoals bij de sea-dweller?

Nou , nou …Het kan allemaal verkeren.
Kom ik net nog van “het strand”…::o

En dan nog op vakantie kunnen ook enz…
pfff.

:wink: ach ja. Ben nu eenmaal voor een dubbeltje geboren.,

Maar vond die van het strand mooier. :):wink:

;););):wink:

Een Rolex BB zal wel niet bestaan maar deze kan er ook mee door :wink:
Van harte proficiat!

mvg

Mooie aanwinst ! Geniet ervan !

Volgens mij was hij juist net zo dik als een sub en niet als een dweller. Heb je de kasten al vergeleken met je andere horloges?

Deze Rolex doet me zeker wel iets, en dat is voor Rolex niet heel gebruikelijk. Mooi hoor!

Patserige kermis klok … snel even je gouden armband ingeruild tegen stukje leer voor de foto? :wink: :wink: