Nieuw formlid: Ztepjuh

Hi!

Al een tijd lees ik op internet steeds meer over horloges. Inmiddels ben ik in het bezit van zo’n 15 horloges, evenals mijn vriendin. We besteden er best veel “tijd” aan. Haha

Mijn collectie bestaat voornamelijk uit horloges in het middensegment, ik ben in het bezit van MAX, Esprit, Police, Festina en diverse Seiko’s.

Mijn nieuwste aanwinst is een Seiko Astron SSE043J1, een echt fantastisch model. Overigens substantieel duurder dan de andere, dus ik denk dat een dergelijk horloge er niet bepaald snel opnieuw inzit.

2 likes

Hoi van harte welkom! We zijn benieuwd naar de foto’s :smiley:

1 like

Welkom!
And pictures please!! Zeker van die Astron, cool!

Vee plezier alhier

1 like

De nieuwste: Seiko SSE043J1:

Ook leuk:

3 likes

Welkom!! Mooie Astron

1 like

Welkom hier.

Mooie Astron inderdaad. Zeker geen “instappertje”.

Veel plezier met het forum en je collectie.

1 like

Welkom, ook een nieuw lid hier! 15 horloges is al wel een hele verzameling. Draag je ze ook allemaal?

1 like

Inderdaad wel een leuke rij. En nee, ik draag ze niet allemaal. Ten eerste: van tijd tot tijd heb ik meer behoefte aan de ene klok dan aan de andere. Ten tweede: het moet matchen met kleding/schoenen (anders ruzie met vrouwlief). En ten derde: we hebben het probleem 2 woningen te hebben, dus de klokjes zijn verdeeld over de woningen, waardoor je altijd zal zien dat het horloge wat ik wil dragen, net op de andere locatie ligt… Dus… Haha

Hallo en welkom. Goed excuus, twee huizen dus dan moet je wel een grote verzameling hebben. Ja of alles dubbel natuurlijk :grin:

1 like

Mijn beste,

Leuk, weer een enthousiast horloge-passionist er bij!!
Van harte welkom dan ook bij dit tijd-vullende forum. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Hahaha ja, zo zou je het kunnen zien. We hebben inderdaad zeer veel dubbele spullen ja… maar horloges niet dubbel haha

Welkom!

En wat een indrukwekkend stuk techniek zo’n SSE043J1. :slight_smile:

1 like

Welkom en veel plezier.
Heb je ook foto’s v de andere horloges?

1 like

Snel even een paar lelijke kiekjes geknipt, de Police, de Max en nog een Seiko.
De Max heeft een ernstige kras over het glas, welke ik nog moet laten repareren.
Zowel de Max als de Seiko gebruik ik praktisch niet meer.

1 like

Toegevoegd

1 like

De rest van de klokjes liggen in het andere huis…

Of moeten jullie die van de vrouw ook op de foto :slight_smile: hahah

De Police heeft mijn voorkeur.
Mocht je ideeën op willen doen dan moet je de topic “wat dragen we vandaag” maar eens volgen… :slight_smile:

1 like

Wauw, 15 horloges, dat zijn er een hoop.
Welkom en veel plezier, rob.

1 like

Welkom, Stepje, oeps Ztepjuh. Je bent niet een “nieuwe liefhebber” met 15 klokjes, maar ik ken mensen met honderden. Ik heb ook e.e.a. in het lagere middensegment, want houdt zelf van meer bijzonder dan van kostbaar, wat ik me toch niet kan veroorloven. T.z.t. verkoop je de gene die je niet meer draagt en ga je je meer toeleggen òf op kostbaarder modellen of verzamelen van dingen die jijzelf gewoon apart vind. Als je rijk en maf bent, kunt je beide doen natuurljk! :grin:

2 likes

Heeft iets weg van Audemars P. Nice hoor…

1 like