Al een tijd lees ik op internet steeds meer over horloges. Inmiddels ben ik in het bezit van zo’n 15 horloges, evenals mijn vriendin. We besteden er best veel “tijd” aan. Haha
Mijn collectie bestaat voornamelijk uit horloges in het middensegment, ik ben in het bezit van MAX, Esprit, Police, Festina en diverse Seiko’s.
Mijn nieuwste aanwinst is een Seiko Astron SSE043J1, een echt fantastisch model. Overigens substantieel duurder dan de andere, dus ik denk dat een dergelijk horloge er niet bepaald snel opnieuw inzit.
Inderdaad wel een leuke rij. En nee, ik draag ze niet allemaal. Ten eerste: van tijd tot tijd heb ik meer behoefte aan de ene klok dan aan de andere. Ten tweede: het moet matchen met kleding/schoenen (anders ruzie met vrouwlief). En ten derde: we hebben het probleem 2 woningen te hebben, dus de klokjes zijn verdeeld over de woningen, waardoor je altijd zal zien dat het horloge wat ik wil dragen, net op de andere locatie ligt… Dus… Haha
Snel even een paar lelijke kiekjes geknipt, de Police, de Max en nog een Seiko.
De Max heeft een ernstige kras over het glas, welke ik nog moet laten repareren.
Zowel de Max als de Seiko gebruik ik praktisch niet meer.
Welkom, Stepje, oeps Ztepjuh. Je bent niet een “nieuwe liefhebber” met 15 klokjes, maar ik ken mensen met honderden. Ik heb ook e.e.a. in het lagere middensegment, want houdt zelf van meer bijzonder dan van kostbaar, wat ik me toch niet kan veroorloven. T.z.t. verkoop je de gene die je niet meer draagt en ga je je meer toeleggen òf op kostbaarder modellen of verzamelen van dingen die jijzelf gewoon apart vind. Als je rijk en maf bent, kunt je beide doen natuurljk!