Nieuw forumlid dus even voorstellen

Beste Carpe tempus,

Ik denk ook niet dat het bij 1 horloge blijft.
Als ik een nieuw horloge koop dan heb ik altijd zoiets van yesss deze ga ik voor altijd houden en nooit verkopen !
2 maanden later staat hij weer op mp te koop…

Beste Jurgen,

Ik denk niet dat dit zal veranderen , ik ben best wel een gadgetfreak en hou van horloges die wat meer kunnen(touch,eco drive,solar,gps,radio,light etc), vandaar dat ik ook op zoek ben naar een quartz en geen automaat.
Als ik oud word en niet meer goed kan zien koop ik wel een bakbeest van tw steel 50mm.

Ik ben begonnen met hele goedkope horloges en ik merk dat ik steeds een stapje verder durf te gaan met prijzen.
Ik moet zeggen dat ik citizen horloges wel helemaal geweldig vind en ze zijn uiterst betrouwbaar.
Het duurste horloges in mijn bezit was een tw steel automaat twv 800 euro en een citizen signature flyback chrono twv 1000 euro.

Bij interesse kan ik nog wat oude foto’s posten van mijn vroegere collectie ?

Hartelijk welkom hier! Citizen bouwt gewoon prima horloges, dus daarmee zit je goed. Jouw smaak is interessant, nl.: ‘als er maar toeters en bellen op zitten’. Je vraagt om advies m.b.t. eventuele verkoop van al jouw ca. 50 horloges t.b.v. de aankoop van 1 Breitling, hiermee mijn adviesje: nu kun je vanzelfsprekend vaak afwisselen, als je straks alleen een Breitling hebt kijk je elke dag naar hetzelfde aan je pols. Dat is dan wel ‘een echte Breitling’, maar eenmaal op dit forum actief zijnde kan het zomaar gebeuren dat je weer iets anders moois ziet en wilt wisselen, dus wees alvast gewaarschuwd…:wink:

Vriendelijke groet,

Best Xavier,

Ik heb geen 50 horloges in mijn bezit, over 2 jaar heb ik ongeveer 50 verschillende horloges in mijn bezit gehad.
Mijn huidige verzameling bestaat maar uit 5 horloges die ik wil verkopen of inruilen voor 1 breitling, de foto’s staan in de eerdere posts.

groeten

Randy

Hier komen een aantal oude foto’s:

Explore baskolp5 Explore baskolp5
Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5
Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5
Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5 Explore baskolp5
Explore baskolp5
Explore baskolp5 Explore baskolp5

Dit was alles wat ik nog kon vinden.
Geniet ervan !

ben benieuwd wie die Michael Kors en Tommy Hilfiger horloges
eigenlijk fabriceren,
denk niet dat ze zelf ook maar het verschil weten tussen
een pusher of een schroefkroon

Volgens mij komen ze uit de fossil fabriek

ik moet toegeven dat ik soms ook de neiging krijg
om zo’n Kors / Hilfiger te kopen zelfs Nixon heeft wel wat >X

Dit vind ik zo’n topper hè! Goed bezig :slight_smile:

Randyu Schreef:

Mijn citizen promaster carbon U600 uurwerk net als
een citizen skyhawk :

http://i89.photobucket.com/albums/k232/baskolp5/20
140219_232719_zps46f85b78.jpg

Mijn Michael kors mag je wel overkopen hoor.
Laat me maar weten dan stuur ik je een pb.

Wat een topper! Kijk al een tijdje naar :~ … maar mijn lijst is lang :smiley:

Randyu Schreef:

Hier komen een aantal oude foto’s:

http://i89.photobucket.com/albums/k232/baskolp5/20
131208_145226_zpse109f9ca.jpg

http://i89.photobucket.com/albums/k232/baskolp5/20
131202_145605_zpse883d231.jpg

Ik heb al mijn MK’s in 2013 verkocht. Mijn vrouw heeft ze nog wel. Mooie collectie trouwens.

Carpe tempus Schreef:

ik moet toegeven dat ik soms ook de neiging krijg
om zo’n Kors / Hilfiger te kopen zelfs Nixon heeft
wel wat >X