Nieuw forumlid dus even voorstellen

Beste forumleden,

Ik ben Randy en ik verzamel ruim 2 jaar horloges .
In twee jaar heb ik ruim 50 verschillende horloges is mijn bezit gehad, voornamelijk de wat goedkopere horloges. Ik hou van horloges met veel toeters en bellen, daarom hou ik van citizen horloges. Ik heb laatst een breitling airwolf gezien en ben helemaal verliefd geworden. Ik wist niet dat breitling zulke horloges verkocht. Nu denk ik eraan om mijn verzameling horloges weg te doen en 1 breitling te kopen of te ruilen. Goed idee of niet?
Ik heb momenteel 3 citizen horloges (duurdere lijn), 1 tw steel en een michael kors. Mocht er iemand nog een breitling airwolf,b1 of aerospace te koop of te ruil hebben ,laat het me dan weten.

groeten
Randy

Welkom Randy … je hebt een goede smaak.

We houden hier wel van foto’s :smiley:

Foto’s komen eraan

Het heeft even geduurd voor ik het zelf begreep, maar als het eenmaal werkt dan heb je ook wat:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

Randyu Schreef:

Hoe kan ik foto’s posten?

Mijn citizen radio controlled world time chrono perpetual calender eco drive sapphire:

Explore baskolp5 Explore baskolp5

Mijn citizen promaster carbon U600 uurwerk net als een citizen skyhawk :

Explore baskolp5

Mijn citizen calibre 2100 flyback chrono titanium handmade :

Explore baskolp5

Mijn tw steel grandeur tech:

Explore baskolp5

Mijn Michael kors divers watch met draaibare bezel :

Explore baskolp5

Welkom (tu)

Flinke verzameling ondertussen dus…
Veel plezier hier !

Pieter.

welkom en n mooie verzameling.

wat betreft t fenomeen flipperen v horloges, dat is imho behoorlijk persoonlijk. ikzelf flipper niet, ik wissel ze gewoon wat af. maar ik kan me voorstellen dat sommigen t wel fijn vinden. houdt t financieel ook binnen de perken, je kunt sneller n nieuwe aanwinst bekostigen mbv n inruil, etc.

ik zou even goed nadenken of je de horloges erg zou missen, of dat er iets persoonlijks mee is (erfenis v opa ofzo), etc en dan voor jezelf de knoop door te hakken of je ze wilt flipperen flipperen. met 50 ‘exen’ weet je iig wel hoe t moet :+

Ik vind het een zeer goed idee !
Ben ook ooit begonnen met 1 Breitling :smiley:

Mooie collectie heb je, al is het niet direct mijn persoonlijke smaak, maar ik ben wel zeker dat er liefhebbers voor bestaan.
Citizen is een degelijk merk, dus die geraak je wel kwijt.

De Airwolf en de B1 hebben dezelfde functies, maar Airwolf zal nog een beetje duurder zijn, daar hij recenter is.
De echte die-hards zweren bij de B1.
Is ondertussen al legendarisch geworden.

welkom op het leerzame HF broederschap

enne je kunt je bestaande klokjes wel wegdoen
en hopen dat het bij 1 Breitling blijft
maar dat gaat heus niet gebeuren, voor je het weet
zit je dagelijks een stuk of 80 klokjes te poetsen
en moet je overwegen een partimebaan te nemen om je
collectie te onderhouden.

Welkom en veel plezier gewenst .

Mijn beste,

Randy, van harte welkom op het meest informatieve en vooral ook plezante horlogeforum van de lage landen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Randy, welkom op het forum. :)-D

Welkom!

En dat van die toeters en bellen verdwijnt vanzelf wel als je langer verzamelt en ouder wordt…

Leuke collectie. Is je smaak veel verandert sinds je horloges bent gaan verzamelen? Gezien je er al 50 de revue hebt laten passeren :wink:

Bedankt voor de warme welkom.
IK heb mijn collectie horloges pas vernieuwd en draag mijn horloges alleen in het weekend en op speciale gelegenheden. Ik ben heel zuinig op mijn horloges.
Zo zijn sommige horloges zelfs nog nooit gedragen en de band ook nog niet ingekort.
Mijn horloges hebben geen sentimentele waarde , ik vervang ze regelmatig.
Ik ben dus ook van plan om ze allemaal te verkopen of in te ruilen.
Zo hou ik mijn hobby ook een beetje betaalbaar.

Beste marc,

Mijn voorkeur gaat ook uit naar de b-1.
Ik heb echter wel een nieuwe airwolf gezien bij een juwelier in Rotterdam voor 2700 euro.
Is dit goedkoop voor een nieuwe?