Nieuw forumlid, even voorstellen

Hallo,

Korte voorstelling:
Jens, 24, Belg. Ik lees reeds een tijdje mee hier op het forum, maar nog nooit geregistreerd. Waarom nu wel? Bijleren doe ik graag, ruilen ook.

Ik heb geen horlogeverslaving, wel een goeie portie interesse. ik hou van afwisseling en prijs/kwaliteit.

Mijn schoonheden:

1. Hier ga ik op dit forum vermoedelijk niet mee scoren, maar ach: Armani AR2334.
    Altijd mijn daily geweest. Gekregen van de ouders op mijn 18. Vind dit nog steeds een mooi horloge, en gaat nog steeds goed mee (enkel vorig jaar een nieuwe vlindersluiting nodig gehad).

2. Brathwait minimalist watch.
    De simpele maar toch stijlvolle look gecombineerd met de prijs/kwaliteit en de transparantie van de fabrikant heeft me tot aankopen aangezet. Neem eens een kijkje op de website zou ik zeggen. Ik draag deze zowel met een blauwe nato strap als met een lederen band.

1. Tissot prs200
    Hoeft niet veel info bij denk ik. Model = prachtig in mijn ogen. Gouden klokje omdat ik al een zilveren had. Deze doe ik slechts occasioneel rond de pols. Voor het werk is deze te opzichtig.

1. Maurice lacroix model ???
    Vader draagt het niet meer, dus aan mezelf toegeĂŻgend. Draag ik ook slechts heel occasioneel. Exact model geen idee. Vader gekocht ergens in de jaren '90.

Aan het kijken om de armani weg te doen en mijn eerst automatic horloge aan te kopen. Een seiko skx lijkt me een leuke eerste automatic. Tips altijd welkom binnen die prijscategorie.

15 likes

welcome

1 like

Welkom Jens, veel plezier hier!

Welkom hier Jens!
Van Armani tot Maurice Lacroix, de basis voor een gezonde verslaving is gelegd.:grin:
Sterkte :+1:

1 like

Mijn beste,

Jens, van harte welkom bij dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Veel plezier hier, Jens!!

Welkom!

Hier moet je niets van aantrekken :wink: …

Welkom Jens! Veel bijleer plezier gewenst!
Jan

Welkom en veel plezier op HF! :slight_smile:

Hartelijk welkom, Jens!
Er is een ding wat je nog niet weet. En dat is dat je al verslaafd bent aan horloges…

Misschien voor een heel klein deel dan :joy:

Welkom op HF, je bent nu al verder dan ik toen ik me hier heb aangemeld, veel plezier hier!

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Wees welkom :+1:

Welkom! Nooit genoeg Belgen hier :smiley: en gewoon lekker je zin blijven doen!

Welkom hier!

Welkom!

Van harte welkom hier .

Citizen heeft als tegenhanger de ny0040

1 like

Welkom Jens. Ben wel benieuwd naar de Armani.
Laat je niet gek maken hier met duizenden euro’s kostende klokjes, belangrijkste is dat je er plezier van hebt. En waarom zou je de Armani wegdoen als je deze van je ouders hebt gekregen en je er plezier van hebt.