Welkom
Bedankt Hans!!
Welkom!
Heb zelf een Transalpje. Deze was bijna twee keer zo goedkoop als mijn Rolex DateJust uit '91.
Welkom!
Precies! Wat is het advies van een ervaringsdeskundige?
Doe wat je zelf wilt …
Aangaande motoren: op bijna alle motoren heb ik wel plezier (behalve echte choppers). Op een goedkope eerste motor durf je meer, leer je rijden etc. Mijn zwager heeft bijvoorbeeld een BMW 1200 GS Adventure. Dit rijdt super, maar ik vind mijn Transalp leuker rijden. Puur omdat je meer uit de motor moet halen en een GS te ‘goed’ is?! Een Bandit lijkt mij dan ook wel een goede keuze!
Mijn DateJust heb ik gekocht zo’n anderhalf jaar geleden. Toen was ik 27,5 en die draag ik dagelijks en geniet ik daarom meer van. Eenmaal om de pols (en het bedrag uitgegeven), doet het minder pijn. In het begin droeg ik hem niet zo vaak omdat ik het zo’n smak geld vond. Nu ben ik er aan ‘gewend’. En spaar ik voor een Ducati (maar er komen steeds andere kosten en kosten aangaande hobby’s tussen )
Welkom en veel plezier hier!
Welkom en veel plezier op HF!
Ik zat net naar je Datejust te kijken, wat een mooi ding
Bedankt voor je advies. Leuk om dit van iemand te horen die beide al heeft. Ik hoor dat m.b.t rijden op een lichte motor inderdaad wel vaker, dus ik zal dat ook zeker volgen. Ook wel eens dat mensen bang zijn om te vallen met hun dure motor en dan uiteindelijk juist omgaan…
Thanks! Ben er ook zeer blij mee. Was aan het sparen voor een duurder horloge en had toen een financieel meevallertje. Dus kwam deze mooi in beeld.
Je hebt bijna je HBO, koop eerst een motor, geniet ervan en spaar rustig voor de Rolex. Dan kan je in de tussentijd hier op het forum rondneuzen. En tegen de tijd dat je het geld gespaard hebt, en je wilt nog steeds dezelfde Rolex, dan weet je dat je een goede keuze hebt gemaakt!
Welke HBO studie ben je aan het afronden?
Zwem je als sport of hobbymatig?
Welkom, mooie diverse horloges!
Welkom en niks mis met je collectie. Geniet ervan!!! En motor rijden, doen!!!
Welkom ,die bandit is een leuke en betrouwbare fiets om mee te beginnen .Leuk om een streetfighter van te maken …of een Caferacer
Dankje! Mijn plan was om hem origineel te houden zodat ik hem na 1 a 2 seizoenen gemakkelijker kan verkopen, met hopelijk minimale afschrijving. De stap na de bandit zal een zwaardere naked bike zijn met de nodige koppel. Na mijn 30e een dikke Harley klinkt ook wel leuk, maar dat is voor latere zorg
Welkom Dave!
Welkom en veel plezier op dit forum!
Pfff, het is toch altijd iets met die nieuwkomers en hun valse bescheidenheid
Dit is subjectief gezien een mooie collectie. Objectief ook
Welkom Dave, veel lees en deel plezier
Leuk ding! Medium hoge monkey bars overwogen?