Ik wil mij hierbij even voorstellen… Mijn naam is Dave en mijn interesse voor horloges is eigenlijk pas de laatste jaren ontstaan. Sinds deze maand ben ik lid van dit forum en tot nu toe positief verrast over de enorme behulpzaamheid van de leden
Dit jaar verwacht ik eindelijk mijzelf te verlossen van de bak ellende dat men hoger beroepsonderwijs noemt. De horloges in mijn bezit zijn daarom ook wat bescheiden vergeleken met wat ik hier allemaal voorbij zie komen. Ik zou willen eindigen met een Rolex Explorer, maar dat is op dit moment voor mij totaal niet realistisch. Wel heb ik een beetje geld gestoken in Cryptomunten, dus wie weet…
Ook heb ik interesse in motoren, deze zomer wil ik iets als een Suzuki Bandit 600 aanschaffen. Eigenlijk bizar dat je met b.v.b een Rolex twee van die dingen om je pols hebt zitten…
Hieronder
Oriënt Symphony Kantoor horloge.
Gekocht van HF lid Nico, nogmaals dank!
Laat die Rolex even zitten en spaar nog een beetje verder door voor een Bandit 1250. Meer motor ga je niet vinden voor je euro’s en is ook met wat meer ervaring nog een heerlijke machine (zelf op een 650 rijles gehad en jaren zelf een 1250 gehad).
Ik zal 'm onthouden. De eerste periode krijg ik wel te maken met een code 80 op mijn rijbewijs. Dus dat wordt gewoon rustig leren rijden op een wat lager vermogen en daarna kijken naar wat zwaarders!
Ha Nico, vanuit mijn kant ook leuk om te zien dat je tegen mijn topic bent aangelopen! Ik vermoed dat wij op dit forum elkaar wel vaker voorbij gaan zien komen:+1: