Nieuw forumlid: Foto's collectie

Hallo allemaal,

Heb me al eerder voorgesteld, maar nu hierbij de foto’s van mijn (nog kleine) collectie.

Allereerst mijn Seiko Premier:

Mijn Breil One met turqooise wijzerplaat (was eerst oranje):

Mijn D&G (kerstpakket 2005 :)):

En dan mijn eigen creatie van de vakschool:

Het is er nu kwart voor 12 op.

Zal waarschijnlijk jullie eerste collectieoverzicht van een vrouw zijn.

Groeten Eveline

ik zie niks.

Raar, had ik bij een andere post ook al.
Ik zie ze zelf wel.

Ga het even via photobucket proberen

En nu?

seiko zie ik niet de rest wel,mooie vrouwenklokkies.
eigen ontwerp is ook leuk.

Waarschijnlijk de seiko nu wel
Was een hekje vergeten.

Ik zie ze allemaal en inderdaad dit is denk ik het eerste overzicht van een vrouw hier.

cmejewellery Schreef:

Waarschijnlijk de seiko nu wel
Was een hekje vergeten.

je moet gewoon onderste regel op copied staan gaat alles goed

leuke collectie,
vooral het horloge met het dubbele uurwerkje.
oscar

Leuke collectie. Ik zie dat je niet twee dezelfde uurwerken hebt gebruikt voor de uren en minuten aanduiding? Welke heb je gebruikt? En waarom niet twee delfde (er vanuitgaande dat het twee verschillende uurwerken zijn). Wanneer ik beter kiijk denk ik toch dat het twee dezelfde uurwerken zijn…

Gerwin

Heel leuk design Eveline. (tu)
ik vind alleen die open calibers nou niet zo geslaagd. met 2 blanco wijzerplaatjes word het een stuk mooier denk ik ?
Ik zie overigens heel veel vrouwen die"“mannen”" horloges dragen, en zeker niet de kleinste modellen.
de dames die hier hun horloges laten zien , hebben echter altijd typische damesmodellen in hun collectie.

André

Ik weet het, was er toen nog niet echt van op de hoogt dat de achterkant van een uurwerk een stuk mooier is als de voorkant.
En als je een ontwerp hebt gemaakt op de vakschool moet je je er zoveel mogelijk aan houden.
Wijzerplaat zelf is geanodiseerd titanium; het glas heeft een (als ik het goed zeg) opgedampte zilveren rand.

De uurwerken zijn wel hetzelfde, alleen zit de ene op z’n kop in de kast i.v.m. de kroon aan de linkerkant.
Het is een handopwinder, de FE6820.

Leuke collectie! Het eigen ontwerp is ook leuk bedacht, de rechter zijn de Minuten en de linker de Uren? (kwart voor 12 zei je toch)

Afijn, welkom en dat je het hier maar naar je zin mag hebben tusssen al die kerels. :wink: :stuck_out_tongue:

tja…volgens mijn zie je niet veel vrouwen hier…
Laat zag ik op Ebay een prachtige Mido All Dail…met diamant. Echt supermooi…maar …lady’s. Dacht nog…kon ik hem maar aan mijn vrouw geven. Maar die maalt er toch niet zo om. Heeft jarenlang geen horloge gedragen.
Maar natuurlijk van Harte welkom Eveline!

welkom, en eindelijk een vrouwelijke liefhebber.