Nieuw forumlid

Leuk om te weten is dat mineraalglas meer impact-resistance heeft dan saffier, en ook nog eens goedkoper is. Dit zorgt ervoor dat de skx007 beter bestand is tegen rotsen onder water, en mocht hij alsnog kapot gaan is hij ook goedkoper om te vervangen. Ik zou dus in die traditie lekker beginnen met het standaardglas! De bezel (draaibare rand) steekt ook nog uit boven het glas, dus kans op krassen is vrij klein.

Wat betreft de band, ik heb hem gehad met de standaard jubilee. Hier geldt wederom: probeer die eerst maar eens! Ik vond hem onwijs comfortabel omdat hij zo soepel is en veel micro-verstelgaten heeft. Vind je het na een tijdje dragen alsnog niks kun je altijd upgraden.

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Bedankt voor de tips!
Hoe zit dat overigens met de 20 of 18 mm sluiting? De 18mm zal taps toelopen…doet de 20 mm dat ook of blijft deze ‘recht’ lopen?

Overigens, bedankt allen voor het welkom heten.

Welkom!:grinning:

Welkom👍

Ik zou absoluut voor de SKX007 gaan! Zeker nu dreigt dat ze de productie stop zetten.

En welkom natuurlijk!

Welkom op het forum en veel plezier met de horlogehobby! De SKX’en van Seiko zijn altijd fijn, een 007 of 009, of een “mod”. Kijk ook eens bij de Microbrands, veel moois te vinden. Rustig opbouwen die collectie. Als je hier eenmaal thuis bent, komt het (horloge)virus toch wel op gang :wink:

Groeten uut de Achterhoek :slight_smile:

1 like

Kom jij ook uit de achterhoek ?
Als ik dat had geweten. :wink:

1 like

Welkom, veel lees en kijk plezier

Ook van mij welkom. Weet waar je aan begint: het loopt al gauw uit de hand, deze hobby :wink::stuck_out_tongue_winking_eye:

Welkom!:+1:

Welkom op het forum! Oowww, de SKX007. Ik probeer allerlei manieren te verzinnen om zo’n icoon hier onopvallend binnen te krijgen, maar ik weet nu al dat ik daar niet mee weg kom. Mijn vrouw ziet alles.
En inderdaad, mocht hij niet bevallen, dan ben je hem ook zo weer kwijt.

Welkom bij de horloge-junks! :sunglasses:

Welkom op het forum👍

Welkom!

Welkom! SKX kan je niet verkeerd mee gaan.

Heeft je naam wat te maken met dit?

1 like

Helaas SKX007J uitverkocht bij Rob/Monsterwatches :cry:

Heeft inderdaad met Soilwork te maken!

1 like

Welkom en have fun hier en zoals anderen al zeggen, met de skx007 kun je niet misgaan :wink:

Mijn advertentie al gezien ?

Ja gezien. Zit in mijn koppie…

Word niets als je de rubberband in je hoofd hebt is deze gewoon te “duur”