Nieuw forumlid

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en vind het wel zo netjes om me voor te stellen. Ik ben 41 jaar, kom uit het Oosten van het land (achterhoek) en ben eigenlijk altijd al wel geïnteresseerd geweest in horloges. Het is er alleen nooit van gekomen om een collectie ofzo aan te leggen. Heb dan ook nog niet iets spectaculairs in mijn bezit. Heb momenteel een Suunto Observer die goed gebruikt is, een Festina uit 2001 en een Nixon ‘the sentry’ in all black gewoon omdat ik die wel mooi vond.
Nu begon het toch wel te kriebelen om eens een horloge ‘op niveau’ aan te schaffen :slight_smile: en kwam al zoekend op dit forum terecht. Merk dat de horloges al zoekende steeds duurder worden haha maar dat zullen jullie wel herkennen. Wat ik zoek? Een diver, Seiko Skx007j staat hoog op lijst maar kwam ook de Certina DS action tegen…ligt prijstechnisch weer een stuk hoger. (suggesties zijn welkom :wink:
Ik zoek rustig door en verdiep me middels de info die op dit forum te vinden is.

‘Spreek’ jullie op het forum! Groet, Marnix

12 likes

Met een SKX007 zit je altijd goed, mocht hij niet bevallen dan heb je deze zo weer verkocht. Welkom op het forum.

Hallo en welkom hier! Pas op voor het virus, heb in 4 maanden tijd welgeteld 4 horloges gekocht en verkocht. Ben tevreden met wat ik heb maar de drang naar meer/anders blijft bestaan :confused:. Tussen de SKX007 en Certina DS zit qua prijs genoeg om je danig aan het twijfelen te brengen. Suc6 met je zoektocht :+1:.

Welkom op het Forum Marnix !

en best mooi dat je vrijwel “clean” kunt beginnen
dan kunnen we je met z’n allen behoeden voor miskopen
en zit je aan het eind van het jaar met 99% Seiko en 1% Deep Blue in de vitrine.

grt. Gerard

Dat dus.

En nu nog nieuw te koop…


Welkom op Horlogeforum, trouwens!

Welkom!

Ik had het al gelezen inderdaad. Maakt dat ik het boven aan mijn lijstje heb gezet.

1 like

Namens een mede achtehooker welkom hier Marnix en nog vele prettige en leerzame uren toegewenst!

Mijn beste,

Marnix, leuk je bij het HorlogeForum te mogen verwelkomen!!
Ik wens je hier dan ook een aangename tijd.:watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

ook namens mij hartelijk welkom

Welkom! Een Seiko is een goede keus, bang for buck en heerlijk robuust. En de SKX007 is wel een beetje een icoon geworden. SKX om de honger alvast te stillen en daarna doorsparen voor de Certina?

1 like

Welkom :grinning:

Goed idee Kwalitijd! Ik denk dat ik dat maar eens ga doen. Maar eens op Monsterwatches gaan kijken. Solid Oyster heeft mijn voorkeur, 18mm seiko sluiting. Saffier glas?? Suggesties?

Nou van harte welkom :+1:

Welkom en veel lees en schrijfplezier gewenst .

De solid oyster is een mooie band, maar leer of nato zal ook fantastisch staan. En ‘double domed’ saffier is prachtig, maar dat zou je ook eventueel later kunnen laten doen als je de standaard SKX zat bent.

Beste Marnix,

Welkom op dit forum en veel plezier in je zoektocht naar een horloge.
Een suggestie: Persoonlijk ben ik erg tevreden met mijn Glycine Combat Sub. Een echte duiker, onder de 1000 euro van een gerenomeerd Zwitsers merk.

Groet,
Arvid

2 likes

Ha, mooi weer een achterhoeker er bij :+1: .

Welkom namens deze achterhoeker.

En wat betreft je horloges zoals al eerder is vermeld, de seiko is een solide aankoop. Daarna sparen voor een mooi exemplaar op een iets hoger niveau.

Welkom.

Welkom!

Gr Pieter