Nieuw forumlid

Beste mensen,

Mijn naam is Thomas, ben 33 jaar en weet na een tijd meelezen op het forum, ik heb er een hobby bij en die gaat mij geld kosten! Ik heb besloten rustig op te starten met een Seiko SNKF09K1, een “BFS”, en die bevalt mij al twee dagen erg goed. Ondertussen denk ik ook al aan een Archimede Pilot H, een Seiko SKX011 en een Stowa Seatime en etc…
Maar goed eerst hier maar eens van genieten!

Groet,
Tobias

welkom, veel leesplezier hier !

Welkom en echt een heel leuk klokje, veel draagplezier!

Groet, Frank

Welkom op dit forum. Leuke Seiko is dat, pas maar op voor het ondertussen beruchte Seiko-virus.

Welkom hier, Tobias! :slight_smile:
Tom waarschuwt je terecht voor het Seiko-virus, maar ik ben bang dat het daar al te laat voor is. Volgens mij ben jij al definitief ermee besmet. En geloof me, daar bestaat geen medicijn tegen! :wink:

Welkom Tobias,
ik ben benieuwd naar de toekomst van je nieuwen aanwinsten :wink: en niet vergeten de foto’s he!! :slight_smile:

Veel plezier hier.

Ook namens mij hartelijk welkom.

Ik denk dat we je verslaving hier prima kunnen voeden :slight_smile: Je wish-list zal, net als die van mij, nog wel veeeel langer worden…

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Wees welkom op dit kordate horlogeforum. Je zal het hier ongetwijfeld snel naar je zin hebben en de wijsheid der horlogemagie met gepaste trots doen verkrijgen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

welkom, en je seiko is in ieder geval al een prima keus geweest

Tobias Schreef:

en weet na een

tijd meelezen op het forum, ik heb er een hobby
bij en die gaat mij geld kosten!

mmmm, bij jou ook al? Ik zit ook al een tijdje mee te lezen en ben besmet. Ze worden thuis gek van mij met mijn horlogetijdschriften die ik pas koop sinds ik hier op dit forum aan het meelezen ben.

Welkom Tobias.
Hier: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,82132,82132#msg-82132 ben jij dus ook adspirant lid van :slight_smile:

Maar wees gerust: er is hier op het forum véél dan Seiko alleen.
Veel plezier hier.