Hallo horloge forum! Ik heb me reeds ook aangemeld op dit prachtige forum. Na enkele maanden dagelijks dit forum te hebben geraadpleegd en bezichtigd heb ik de knoop doorgehakt. IK zal me allereerst maar even voorstellen.
Ik ben Frank Soentjens en woon in het zuiden des land namelijk in Heythuysen. Ik doe het atheneum en ben pas 15, (maar bijna 16), jaar oud. Ik ben een ruime 2 meter lang en weeg 110KG. Mijn collectie is nog maar schaars… Ik bezit dan ook slechts drie horloges. Waaronder ook een police en een Roebelin & Graef senator.
Op het moment ben ik weer op zoek naar een nieuw model. Aangezien ik nog studeer lijkt mij een bedrag van het liefst zo ver mogelijk onder de €600,- wel redelijk. Mijn wensen voor een volgend horloge zijn: saffierglas, een automaat, een vrij grote diameter (i.v.m. mijn grote armen), zwitsers, een leren band en qua uiterlijk een beetje in de richting van de longines moonphase 40mm chronograph. Als jullie suggesties hebben laat maar horen ik kom er namelijk zelf niet meer uit. mvg. FS.
Ik heb gekeken op chrono24.com, maar een paar dingetjes zijn me nog niet helemaal duidelijk geworden. Zijn alle merken die op die site staan goed? Is het verstandig om daar horloges te kopen? Zo, ja of nee> op welke sites kopen jullie nog meer horloges?
Ik heb gekeken op chrono24.com, maar een paar
dingetjes zijn me nog niet helemaal duidelijk
geworden. Zijn alle merken die op die site staan
goed? Is het verstandig om daar horloges te kopen?
Zo, ja of nee> op welke sites kopen jullie nog
meer horloges?
mvg. FS.
Hey,
Ten eerste welkom op dit forum. Of je je afvraagt of je de enige jongere op het forum bent, dan heb je het mis! Ikzelf ben 18 jaar en kom uit Groningen en ben nu ongeveer 2 jaar gek van horloges! Vooral het merk Hamilton ben ik weg van!
Chrono24 is voor mij een goede prijsindicatie-site. Aangezien veel verkopers uit Spanje en Duitsland etc komen en de bedragen behoorlijk oplopen af en toe, geef ik de voorkeur aan een Nederlands adres in geval van een koop. Ook haal ik deze gelieve in levende lijve op, zei het bij een juwelier, zei het bij een particulier. Bij een eventuele zending, hecht ik veel waarde aan een aantal goede referenties, zodat een miskoop in een klein hoekje komt te zitten.
Op dit forum en op www.dezinvanluxe.nl staan vaak leuke koopjes, van liefhebbers, voor liefhebbers. En mocht je eenmaal weten welk model de jouwe gemaakt moet worden, kun je hier gerust vragen voor een goed adres.