Prima maten imo, prima specs ook. Gave kast, vooral die lugs. Cool dat je er zowel gebogen banden als rechte banden op kunt monteren (2 gaten in de lugs).
Toch heb ik er voor niets op zitten wachten want vind hem niet leuk genoeg. Prijs vind ik dan ook wat hoog.
De naam doet me denken aan een soort schimmelkaas, ontwerp is een Patek hommage en blogjes besteden tegenwoordig overal aandacht aan om maar met content en zelfpijperij te komen.
Terwijl ze origineel maar 400/450 kosten. Oa via kickstarter.
Overigens hoorde ik van @HanDavinci , die hem vasthield laatst, dat het horloge kwalitatief het originele segment ook niet ontstijgt. Maar zelf nooit vastgehouden.
Dit terzijde, die hypewatch zag er best wel mooi uit.
Niet eens zo slecht gelukt vind ik. Maar persfotos zijn natuurlijk bedrieglijk.
Nja, dat was ook wel te verwachten natuurlijk.
De nieuwe is wel oké, maar zwarte dials zijn een no-no hier. Toffe lugs en wijzers inderdaad, beetje retro. Komt wel wat “benepen” over - kan er geen vinger op leggen, misschien is de bezel te dik, gecombineerd met al die concentrische cirkels op de dial? Iemand met beter design Fingerspitzengefühl zal het wel kunnen benoemen.
Doctor`s chronograaf, stop second, maar dan zonder chrono en over-hashed met veel te veel streepjes op die plaat voor een tijd-only, en iets te dikke wijzers. Soort baltic en die heeft de betere plaat, ook in wit,