Nieuw hier: advies bij nieuwe aankoop

Hi Paul,

Zelf heb ik bij grote aankopen ook lang getwijfeld en verschillende voorkeuren gehad en ik kwam telkens terug bij dezelfde klok (die velen dan misschien weer niet de beste keuze vonden). Oriënteer nog een tijdje en als hetzelfde uurwerk terug blijft komen omdat JIJ er een fijn gevoel van krijgt lijkt me dat de beste keuze. Een mening van een ander zou dan niet uit mogen maken!

Het verlangen, passen van horloges en de zoektocht is ook een erg leuk proces! Met beide modellen maak je naar mijn idee een goede keuze.

Mocht je verder willen kijken dan vindt ik de Tudor Pelagos ook een waanzinnig mooie klok!

Veel succes en groet Max.

Welkom hier… Ik zou zeggen; studeer (en spaar) nog even door en trakteer jezelf bij het afstuderen op een Rolex Submariner. Ondertussen kun je genieten van al het moois dat dit forum te bieden heeft.

1 like

Hoi Paul ! Welkom hier. Horloges is een leuke hobby en er is hier veel te zien. Kijk rustig rond hier alvorens te beslissen. Lees en kijk ook op internet reviews voor modellen die je aanspreken.
En probeer het horloge van je keus, indien mogelijk, altijd te passen voor aanschaf.

Geen haast ! De reis is vaak leuker als de bestemming… :grin:

Hoi Paul, welkom hier!

Leuk, daar studeer ik ook!
Keuze advies kan ik je niet geven, kan alleen maar zeggen dat je waarschijnlijk een hoop leert van rondkijken en lezen hier. Succes met je keuze en alvast veel draagplezier.

1 like

Welkom Paul,

Wat draag je nu dan ?
Een solide automaat is een nogal ruim begrip :smirk:

Welkom en veel plezier hier. Succes met je zoektocht.

Misschien handig om het ehbo lijstje in de FAQ door te nemen. Dan heb je een overzicht van wat je wensen zijn voor een horloge.

Helemaal mee eens het zoeken is zo leuk. Bij mij is het heel vaak het bezitten van de zaak is het einde van het vermaak.

Tot kort geleden de Tissot Tradition Perpetual Calendar, wat ik qua design nog steeds een prachtig horloge vind.

1 like

Vandaag toch maar even langs de juwelier gegaan. Na meerdere modellen te hebben gepast, toch gezwicht (ondanks alle de adviezen) voor dit model🙃. Ik vond de breitling net te druk. Zeker omdat ik m’n horloge vaak onder een pak draag, ging/gaat mijn voorkeur uit naar de B&M.

In ieder geval bedankt voor jullie enthousiasme! Ik ga me zeker verder verdiepen in horloges en dit gaat ook zeker niet mijn laatste horloge worden😀 Stiekem verliefd geworden op Omega, maar dat is me nu nog een brug te ver.

3 likes