Nieuw hier, ben benieuwd

Hallo allemaal,

al sinds enige tijd snuffel ik lekker rond op de pagina’s van dit forum. Ik ben (nog) geen echte verzamelaar van horloges, maar wel iemand die het leuk vindt om een apart horloge te dragen. Tot nu toe zijn dat nog geen mechanische horloges geweest (ik heb een U-boat en een Mares Nemo duikhorloge, beiden grote, opvallende horloges). Nu heb ik eigenlijk mijn zinnen gezet op een Longines (Master collection, die met de maanaanduiding erbij: http://www.longines.com/eng/html_longines/Watches/longines_mastercollection.cfm#).
Ik twijfel nog een heel klein beetje, maar ik denk dat ik van dat horloge (lees: hebbedingetje) veel plezier ga beleven. Ik hem hem (haar?) al een aantal keer om mijn pols gehad, en ook naast andere horloges gezien, maar telkens springt deze er toch uit… Dit weekend toch maar bestellen bij wwwatches.nl denk ik, het blijft een smak geld, en wellicht een aanzet tot een nieuwe hobby (verslaving?). reacties?

Basko

Trouwens, hoe voeg je foto’s toe aan je bericht?

Alvast van harte welkom Basko! Veel plezier op het forum. Ik kan je aanraden, om alle berichtjes eens door te lezen. Er staat veel nuttige info in. Gr Ron

Bij de beginpagina, zie een rubriek FAQ en daarin staat het :slight_smile:

Welkom Basko,… leuk weer een liefhebber erbij te hebben.
Ik ben ook pas sinds een paar weken lid, maar al veel nieuwe informatie ontvangen.

Succes en veel plezier.

Welkom !!

Oke, foto’s is nu duidelijk.
Dit is dus een horloge dat ik al heb, de Nemo:

en deze ga ik zomteen bestellen:

hijsmooooooiiiiii

Veel plezier hier op het forum.

welkom … (tu)

Hallo Basko,

Allereerst van harte welkom op dit forum. Je zult er zeker geen spijt van krijgen.
Ten tweede, das inderdaad een héééééél mooi horloge!!! Ik vind dat de dag, datum en maand heel mooi hebben geintergreerd bij dit horloge. Als ik een brutale vraag mag stellen, hoeveel euries moet je voor dit horloge op tafel leggen?

welkom, veel plezier op het forum…
een goede keus die Longines, mooi horloge!!!

groet Arno

Ha Joop,

je kunt gewoon bij wwwatches.nl naar de prijs informeren. Hun prijs is zo’n 20 % onder de ‘standaard’ winkelprijs, dat vond ik wel mooi. Wat denk jij hiervan dan?

Hallo Basco,

Tja, wat denk ik ervan? Ik heb nog nooit zo’n duur horloge via internet gekocht. Dus ik kan je daar niet in advieseren. Ik vind die Longines uit de Master collection een bijzonder mooi horloge. Het merk Longines is een zeer goed merk en kan je met een gerust hart kopen, daar zal je nooit spijt van krijgen.

Succes met de aankoop ervan!!!

Welkom Basko,

Veel plezier alhier maar houd rekening met een “verslaving” vwb het kopen van horloges, de symptomen zijn er al…:smiley:

Erg mooie Longines (tu) Maar tussen jouw Nemo en de Longines ligt nog een complete (horloge) wereld die je kunt ontdekken.

Woehoe!!! Vandaag heb ik hem opgehaald, m’n nieuwe Longines. Hij ligt nu nog thuis in de doos, maar vanavond ga ik hem (of haar?) wat aandacht geven. Ik ben BLIJ!!! Foto’s zien, of geloven jullie het wel?

Ik geloof er niks van, dus … fotooooooooooooos :D:D:D:D

Gefeliciteerd, we zijn benieuwd.

Ruud

Van harte…

Dat is een mooi begin van wellicht een lange, lange horlogetik.

Ruud zei het al… We Want Pictures !!!

gr,
Hans Mennink

Is het deze soms?
Ik heb mijn zoon dit horloge voor zijn verjaardag gegeven. Zo trots als een pauw natuurlijk!

Ik ben benieuwd of dit 'm is. Ik zie het nog wel.

welkom hier.
gr oscar.

RHV,

Mijn horloge is inderdaad ook een verjaardagskado voor mijn zoon(tje)…alleen voorlopig nog niet!!!