Nieuw hier bij de Citizen liefhebbers

Hallo allemaal. Mijn naam is Frank.
Eerder was ik al bezoeker en liefhebber van dit horlogeplatform. Niet bij Citizen, maar bij Camel Trophy. Al jaren was ik verzamelaar van genoemde horloges, maar al een tijdje opgehouden met dat verzamelen. De leeftijd die ik nu heb vind ik het moment om daar in de komende tijd maar afscheid van te nemen.
Ik was al in het bezit van Citizen en heb er 2e hands de F100 nog bij kunnen kopen. Het onderscheid dat ik gemaakt heb is wel dat ik “beperkt” heb gehouden tot Eco-Drive en Zender of Satellite gestuurd.
Wat ik verder erg leuk vind is om helemaal uit te vinden, te testen en dergelijke van de horloges en daar, met ondersteuning van bestaande handleidingen, mijn eigen handleidingen te schrijven/maken.

Veel heb ik van jullie berichten hier gelezen en vond ik het leuk om me aan te sluiten.
Nou daar ben ik dan.

Bij mijn foto van links naar rechts volgens mij:

• Promaster Sky AS4020-44B
  • Sport Luxury Radio Controlled AT8260-18A
    -Satellite Wave F100
  • Promaster Blue Sky Blue Angels
30 likes

Van harte welkom Frank :+1:

Gelukkig komen er hier op HF ook nog wel wat andere merken aan bod :wink: Mooie Citizens!

1 like

Welkom Frank!:+1:

Welkom naamgenoot :slightly_smiling_face:

:wink:

1 like

Hehe Welkom, veel (voortgezet) plezier hier :slight_smile:

Welkom!!!

Frank, welkom!!!
Je hebt een prachtige collectie :star_struck:

Welkom! Mooie Citizen collectie!

als citizen liefhebber heet ik u van harte welkom :+1:
4VjQ

Welkom :hugs:

Dag Frank, hier geen Citizen eigenaar maar wel een liefhebber van het merk. Welkom en veel plezier met de discussies rond je hobby.

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

Welkom op het forum, Frank. Toffe uitvoeringen van Citizen. Meer dan prima merk en nog betaalbaar. Gisteren na lange tijd weer een Citizen gekocht. :hugs: :+1:

Groetjes,

Robert

Welkom hier bij HF !

Welkom Frank :+1:.

Ik moet wel lachen om het warme welkom aan iemand die al jarenlang mooie bijdragen levert aan dit forum. :grin:

Maar ik doe gewoon mee: welkom Frank!

Welkom! Grappig om te zien, het horloge uiterst links was één van de horloges waarmee ik rond 2010 begon te snuffelen aan het kopen van meer dan één horloge. Ik heb zo’n variant tot 2016 of zo in bezit gehad. Zijn natuurlijk onverwoestbaar, die dingen.

Veel plezier hier verder.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink: