Prachtige horloges. Zelf kijk ik erg uit naar de Trident Chronographs. 2 februari staat in ieder geval genoteerd in de agenda
Nee, ik heb een 38mm, voor aan een bracelet vind ik de 42mm te groot
Volgende wordt of een GMT of een HAQ Quartz ik denk aan een Hamilton khaki navy GMT of een Orient, voor de HAQ denk ik aan een Tissot chronometer in termo-compensated quartz.
Ik heb zojuist een N.A. topic geplaatst van een C60 Trident GMT 600 en heb in het verleden ook een CW uit de C70 serie gehad. Over zowel de nieuwste aanwinst als de C70 ben (was) ik zeer tevreden, qua looks, afwerking en value-for-money. Was tussen haakjes omdat de C70 inmiddels niet meer in bezit is.
Ik heb niet de bedoeling het topic van de TS te kapen maar wil toch een kritische noot over CW plaatsen.
Tegelijk met mijn nieuwe C60 Trident kreeg ik ook de C5 Malvern binnen en dat bleek een teleurstelling te zijn. De wijzerplaatkleur was niet zwart als gemeld en verwacht maar antraciet/grijs en de kast wel erg dik/hoog. Toen ik ook de datum niet goed kon aflezen, de 1 van bijv. 16 was (bijna) niet te zien omdat de datumschijf te ver naar links leek te staan, heb ik besloten deze te retourneren. Ook het extra bestelde bandje bleek beschadigd en is retour gegaan.
Het is dus niet alleen maar halleluja bij CW…
Maar omdat ik de Trident, net als de TS, fantastisch vind nog maar een plaatje (met foute datum)…
Grt. Marco
Heb nog geen CW in de collectie gehad. Zie ze echter, steeds met meer interesse van mijn kant, voorbij komen. Ik denk dat er vast nog eens eentje in de collectie komt. Mooie klokjes.
Geen probleem, mooie plaatjes altijd welkom. Op CW forum zie je wel meer missers voorbij komen, echter met de 60 dagen retourgarantie en 5 jaar fabrieksgarantie gaat er niet veel mis. Ook de klantenservice wordt geroemd, toevallig wordt deze gerund door een Nederlandse dame: de vrouw van de baas.
Da’s inderdaad vervelend.
Service is bij CW wel prima in orde heb ik ervaren, Nederlandse dame is erg kundig en behulpzaam.
Chique klok, maar niet lastig af te lezen met wit op wit?
Geen idee, ik heb een Black dial😀
Ik zag dat je zelf al het antwoord gaf in mijn N.A./voorsteltopic.
Grt. Marco
Welkom!
Welkom!!