Nieuw hier: Chr Ward gebruiker

Na wat verschillende horloge ervaringen nu ook hier aangemeld: een enthousiast Chr Ward gebruiker die zijn collectie tot 2 heeft teruggebracht, en weer wat wil uitbouwen, ik denk hier wel wat inspiratie op te doen☺

12 likes

Welkom! Wat is je tweede?

Als volgende aankoop deze: :wink:

1 like

Ook een CW, een C5 Malvern Mk2 Automatic en trouwens ook nog een G shock, dus 3 eigenlijk…

Welkom hier!
Christopher Ward maakt mooie horloges, ik heb er zelf ook een paar:

Welkom! Benieuwd of het bij die blijft, nu je ook hier komt kijken.

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Leuke klokken, heb zelf een C61 met dat datum op 4u en bevalt prima.

Prachtig die gegolfde dial, welkom!

Welkom! Chr. Ward is hier een wat ondergewaardeerd merk. IMHO onterecht, want het is kwalitatief prima, net zoals de garantie van 5 jaar. Vooral de laatste modellen & uurwerken die, i.s.m. Johannes Janke zijn ontwikkeld, zijn de moeite waard.

En, zoals je zult weten, in hun Sales zitten soms buitengewoon interessante aanbiedingen :wink:

P.S. Mijn echtgenote heeft 4 CW’s. Kon ze niet laten liggen, toen ze stopten met de dameshorloges…

Welkom, prachtige horloges.

Welkom :clap:
Inderdaad een mooi horloge !

Veel plezier hier.
Pieter.

Mooie uurwerken en welkom!

Welkom hier op dit leerzame forum.
Christopher Ward heeft een heel aantal fraaie horloges in het assortiment, daar is vast nog wel een uitbreiding te vinden. :smile:
Je Trident Pro vind ik prachtig, in mijn ogen een van de mooiste duikers ooit gemaakt.

Dank, dank, dank voor alle aardige woorden! Ga me de komende tijd maar eens flink inlezen, alvorens allerlei domme vragen te stellen, de meeste vragen zijn in de regel toch al meerdere keren gesteld en beantwoord.

Welkom op het forum!
Ik vind de golvende dial en de drietand secondewijzer erg gaaf aan je Chr Ward.

Deze is mijn tweede dus , de C5 Malvern MK2:

Mooi, die C60. Had dezelfde (die van jou is ook 42mm toch?) in het oranje.
Krijg bijna spijt dat ik 'm verkocht heb als ik die foto zo zie.

Beetje laat welkom. Maar alsnog welkom op HF! En die Trident is zeker een geslaagde duiker! Heb je al weer wat nieuws op het oog? Kan nooit lang duren, nu je hier aan het rondkijken bent! :wink:

Welkom.

Welkom en wat betreft je opmerking over het opdoen van inspiratie, dat gaat zeker lukken.
Je bent al goed begonnen. Zelf heb ik 2 CW’s en erg tevreden over de kwaliteit.