Welkom op het horlogeforum en veel plezier hier!
Welkom!
Welkom op HF Marc. Benieuwd wat de zoektocht hier jou gaat brengen als vervanger of aanvulling van de Seiko
Welkom op HF Marc en veel plezier hier gewenst!
Welkom en mooi verhaal bij je Seiko. Die zou ik zelf nooit weg doen, de beschadiging geeft karakter.
Welcome Marc !!
Welkom!
Welkom bij de club Marc.
Ik had niet veel schade gelukkig, het was op de brommer in de winter en het was net een ongelukkig stukje waar wat ijzel lag. Mijn horloge kwam er jammer genoeg minder goed mee weg.
Hij gaat ook zeker niet weg, ik zal hem trots blijven dragen.
Ik heb mij ook zeker niet gerealiseerd dat wij zoveel schelen qua leeftijd, maar mij maakt dat helemaal niet uit (ook omdat ik het voordeel aan mijn zijde heb ). Het contact zal er niet minder door worden wat mij betreft. Nu hebben we weer een goede reden om in contact te blijven. Niet Vapen, niet BBQ (ook nog wel een beetje), maar horloges
Welkom op HF Marc!
Welkom hier !!
Welkom op het forum, jammer van de schade en succes met een eventuele nieuwe aanschaf.
Kijk eens aan, dan voel ik mij niet zo alleen hier. Wie weet schudden wij elkaar eens een keer de hand hier in de buurt.
Welkom Marc!
Veel plezier op dit mooie forum
Veel plezier hier! Om te leren sleutelen heb ik veel YouTube gekeken naar wristswatch-revival.
Maar pas op: het is erg verslavend!
Bedank @basvg en dat kanaal heeft zeker invloed gehad op mijn aanmelding hier. Ik volg hem al een tijdje en vind het heerlijk om naar zijn filmpjes te kijken en ook erg leerzaam.
Ik heb mijzelf ook lang voorgehouden om er niet aan te beginnen om mijzelf te behoeden zullen we maar zeggen. Ik heb nog wel eens de neiging om ergens in te duiken en dan helemaal los te gaan en dat kost mij dan altijd veel geld . Maar goed ik moet gewoon rustig aan beginnen met simpele goedkope klokjes om te leren en dan kan ik vanzelf uitbreiden.
Welkom hier Marc! Je Seiko heeft een verhaal da’s op zeker.
Welkom hier.
Welkom Marc