Ik ben Tim (regio Rotterdam) en volg dit forum al een tijdje. Het meelezen in bepaalde topics heeft mij erg geholpen met het uitkiezen van bepaalde horloges. Thanks daarvoor!!
Ik ben begonnen met wat goedkope horloges waarbij ik merkte dat ik die snel zat werd.
Een vriend raadde mij aan een mooie klassieker te kopen met bijbehorende reputatie, met mijn budget van toen heb ik een Seiko skx007 gekocht.
Deze werd ik dus helemaal niet zat en draag hem nog steeds met veel plezier.
Alleen is mijn wishlist is hierna (door dit forum) heel groot geworden.
Na veel twijfelen heb ik de knoop doorgehakt en heb ik de nr 2 op mijn wishlist gekocht. Een Tudor Pelagos 2 liner!! Dr nummer 1 was nog flink boven budget, dat doet echter niks af hoe blij ik met mijn tudor ben.
Ik zal dus vaker te vinden zijn hier op het forum.
Ff wat fototjes… (foto’s uploaden werkt even niet, komen er dus nog aan!)
Bedankt voor de leuke reacties. Ik kan het zelf ook nog niet helemaal geloven als ik naar de Tudor kijk.
Mijn nummer 1 is een vintage Moonwatch! Heel lang dacht ik als nr1 een Submariner maar de moonwatch heeft het gewonnen nu ik die in het echt heb gezien.
Dat is een mooie grail! Wil die ook graag aan de collectie toevoegen, maar hoeft voor mij niet per se een vintage te zijn. Wel wil ik een versie met hesalite. Voorlopig is het niet meer dan een toekomst droom overigens.