Nieuw hier dus even voorstellen!

Hoi mede horloge-liefhebbers,

Sinds enkele weken ben ik wat rond aan het neuzen op dit mooie forum, nu vond ik het toch tijd geworden om maar eens een account te maken. Nu dacht ik, laat ik me dan ook maar even netjes voorstellen.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam als psycholoog, en daarbuiten veel bezig met sport. Voldoende interesses die mij naast horloges bezig houden zullen we maar zeggen, een goede whisky op zijn tijd laat ik mij ook goed bevallen. Wat betreft horloges is mijn interesse recent hernieuwd!

Als jonge jongen begon de interesse in horloges al met enkele Timex horloges die ik helemaal stuk heb gedragen. Altijd mooi gevonden en trots op geweest, vooral de kleine field watch met khaki band was een favoriet. Op latere leeftijd kwam hiervoor in de plaats helaas een smartwatch van Garmin, dat was vanwege het vele sporten gewoon heel praktisch (en tevens fijn voor de innerlijke data-nerd). Ook geen probleem als deze bekrast en beschadigd raakte, dus het dragen was zorgeloos. Sinds een jaar begint het toch weer wat te kriebelen, dat is zeker ook aangespoord door wat horloge-liefhebbers in mijn omgeving. Daarom heb ik de oude Timex toch weer uit de kast gehaald, haha. Verder ben me vooral enthousiast aan het oriënteren op nieuwe aankopen en informatie aan het halen uit zoveel mogelijk bronnen! Als jullie nog tips hebben, graag!

Een Seiko SKX007 is in ieder geval al onderweg als start van de ‘nieuwe’ collectie. Verder nog zoekende in de horloge-wereld, maar ik neem er graag mijn tijd voor.

Kijk er naar uit met jullie kennis te maken!

53 likes

Welkom bij de club :+1:

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Tis hier een mekka voor psychologen!
Maar dit zul je wel merken als je TL2 bent.
Welkom! :+1:

7 likes

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom op dit mooie forum!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF! En een SKX is een prima start van iedere collectie!!

2 likes

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom :wink:

1 like

Welkom hier bij dit leuke en informatieve forum! :grinning:

1 like

Welkom, veel leesplezier :+1:

1 like

Hoi.
Veel plezier hier.

Dan kun je hier je hartje ophalen.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier gewenst :+1:

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst!

1 like

Van harte welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Wees welkom, Kalinou!

1 like