Nieuw hier dus even voorstellen....

Beste Horlogeliefhebbers,

Mijn naam is Nouchie en ik ben 23 jaar oud. Sinds jongs af aan ben ik geïnteresseerd in horloges en inmiddels kan ik wel zeggen dat ik een horlogefanaat ben geworden. Ik heb een kleine collectie opgebouwd en probeer mijn kennis via HF te verbreden. Mijn huidige collectie (die op zijn tijd kan veranderen) bestaat momenteel uit:

Seiko SRPB41J1 Presage (blauwe wijzerplaat), Tissot Prs 516 (blauwe wijzerplaat), Wenger Roadster Black Night Chrono (lekker robuust), Tudor BB58 39mm (stalen band), Tudor Ranger 39mm (stalen band), Tudor BB58 Harrods Editie 41mm (stalen band + ‘‘nato’’ band), Rolex Yacht Master 37mm.

Mijn huidige oog ligt momenteel op een Grand Seiko SBGA407…echter moet ik daar nog even geduld voor hebben :wink:

Fijn om via deze weg kennis te maken en ik kijk erna uit om van jullie kennis en horloges te kunnen leren/genieten.

42 likes

Welkom hier op dit leuke en informatieve forum :smiley:Van jongsaf aan reeds geïnfecteerd :wink: dat belooft nog wat :grinning: met als resultaat …nu reeds een leuke collectie ! :ok_hand:Veel succes verder.

1 like

Welkom op HF. Lekkere collectie, dat is pas een goed begin om op het forum te starten. Veel lees -en kijkplezier op het forum.
P.s Tudor rules :muscle:t3:

2 likes

Welkom hier bij HF !
Je hebt al een mooie collectie.
En we zijn gek op foto’s

1 like

Van harte welkom hier! :blush: :+1:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

8 likes

Welkom, leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent.
Gave collectie zo te zien, foto’s zijn niet overbodig :wink:
Veel lees plezier hier!

1 like

Prachtig !

1 like

Welkom! Mooie collectie heb je :slight_smile: Plaats gerust meer fotos!

1 like

Ah, jong bloed op het forum! Welkom!

2 likes

Welkom op HF! En jong geleerd, eh nee, een goed begin… :thinking: Nou ja, lekker bezig al, zo te lezen!

1 like

Nouchie, welkom op HF!

1 like

Zo dat is een mooie collectie! Veel plezier

1 like

Welkom Nouchie! Je hebt al een flinke collectie, benieuwd naar de foto’s :wink:

1 like

7 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

7 likes

Mooi! :slight_smile:

1 like

Bedankt, mijn persoonlijke fav. om deze reden ook mijn dagelijkse horloge.

1 like