Nieuw hier dus ik dacht ik stel me even voor

Welkom en blijf genieten van je horloges!

Van harte welkom Jor1s. Heel veel plezier op dit leuke en leerzame forum.

Mijn beste,

Van harte welkom in de kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Bedankt voor alle leuke en positieve reacties! :smile:
Ik zie dat foto’s hier wel echt een ding zijn :wink:
Ik zal morgen even een foto maken van mijn Diesel.
De G-shock is momenteel in RMA dus dat kan wel even duren ben ik bang :frowning: .

Welkom op HF Joris! Pas op want dit is een heel gevaarlijke plaats om het horlogevirus op te doen, tot op heden bestaan hier geen medicijnen tegen :wink:
Alvast veel plezier hier en met je horloges! Met jouw leeftijd kan je lekker opbouwen in je horlogezoektocht…

Welkom :+1:t2:

Bij deze de foto waar iedereen om vroeg.
Helaas mindere kwaliteit.

Hallo Jor1s en welkom hier op dit interessante/leerzame forum. Mooie leeftijd om met horloges te beginnen, je hebt nog alle tijd om je smaak te ontwikkelen. De G-shock is geen automaat, maar wat mij betreft wel een klassieker. Je hebt imo een goede start gemaakt. En het belangrijkste is dat jij er gelukkig van word. Ga zo door!!! :+1:

welkom joris, kijk, leer en geniet. Als een zwitserse tourbillion je ultieme droom is kan ik je maar 1 raad geven, goed en veel studeren en daarna hard werken en de juiste keuzes maken. Succes!!

Welkom Joris, veel plezier hier en nu zeg je Tourbillion maar ik ben benieuwd wat je over vijf jaar als droomhorloge zult aangeven! Panta Rhei!

Welkom, Joris.

Joris van harte welkom en veel plezier gewenst .

Welkom op dit leerzame forum.
Je hebt voor een starter leuke horloges.