Nieuw hier dus ik dacht ik stel me even voor

Hallo mede horlogefanaten,

Ik heb net een account gemaakt en ik dacht “het is wel zo netjes om me even voor te stellen”

Ik ben Joris en ik ben 17 jaar oud. Dit lijkt misschien jong om in de horloges te zitten, maar ik ben echt een groot fan. Op het moment heb ik 2 niet hele bijzondere maar wel mooie horloges (mooi is natuurlijk altijd een mening, maar ik vind ze in ieder geval erg mooi en dat is het belangrijkste). Ik heb nu een G-shock MT-G en een Diesel DZ-1206. Niet de meest bijzondere horloges, maar ik word er erg gelukkig van.
De voornaamste reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik een groot fan ben van mooie horloges en daarom een nieuwe wil toevoegen aan mijn verzameling. Dit keer wil ik echt uitpakken dus een mooie automaat van Tudor, Oris of misschien een ander merk. Mijn grote droom is een mooie zwitserse tourbillon, maar dat is nog echte toekomst muziek.
Ik hoop dat ik hier het een en ander opsteek en blij kan worden als ik jullie nieuwe aanwinsten zie en uiteindelijk ook zelf mijn nieuwe aanwinst binnen heb! :smile:

8 likes

Welkom Jor1s!

Mijn verzameling is ook ooit begonnen met dergelijke horloges en steeds een stapje verder gegaan.
Veel plezier hier, overigens stellen de meeste nieuwe horloge fanaten zich in het algemene hoekje voor, denk dat dat ook beter gelezen wordt.

Grtz, Erik

Welkom !

Veel lees en kijk plezier gewemst hier :smile:

Als we je moeten helpen met een keuze maken horen we het wel :wink:

Foto,s vinden we hier wel leuk dus post ook wat foto,s van je horloges

Grtz!

welkom op het HF Joris en ik zou maar oppassen 17 jaar en Tourbillon horloges is nu nog niet echt een goede combinatie
net als bouwstenen en Calatrava dragers.

die MT-G lijkt me een betere match

3 likes

Hey Joris, 17 is mooie leeftijd om te starten. Ik ben 39 en pas nieuw hier :wink:
En eens de microbe gebeten laat het je volgens mij niet meer los. En een horloge moet je altijd dragen voor jezelf… grtz

Welkom hier.

Dit vasthouden! Maakt niet uit wat anderen van je horloges vinden, jij moet er blij van worden!
Welkom op het forum!

1 like

Welkom op Horlogeforum!
G-Shocks zijn hier geliefd als ultieme tool/survival watch!
Da’s een behoorlijke stap, naar een Tudor. Maar een mens moet altijd wat te dromen/wensen hebben! Kijk lekker rond, lees je goed in en wie weet waar het naartoe gaat met je verzameling. Kan soms heel verrassend zijn. Ik kwam hier ooit met een TAG Heuer en raakt hier helemaal verslingerd aan de Seiko duikers. Daarvan heb ik er nu genoeg voor de komende 150 jaar. Maar ja, eenmaal besmet met het horlogevirus, wordt genoeg een heel rekbaar begrip. Lees: het is nooit genoeg! :worried:
Veel plezier op HF en met de horlogehobby! :grinning:

Welkom en veel plezier hier :slight_smile:

Welkom!

Welkom. Foto’s??

1 like

Welkom hier, tegen dat je 20 bent, zal er wrschnlk wel al een mooie Tudor tussen zitten.
En wacht met die Tourbillon nog maar even, dat staat echt niet met een jonge kerel.

Ik ook, en dat maakt ze juist weer wel bijzonder :+1:
Welkom Joris, veel plezier hier!

Welkom :grinning:

Welkom! Mooi streven, voor velen van ons Is een Zwitserse tourbillon ook verre toekomst muziek. Maar het blijft wel leuk om er naar te kijken, over te lezen, etc.

Betreft je quest voor een nieuwe aanwinst, misschien Is het een idee om even het EHBO lijstje door te nemen. Kan zowel voor jezelf als eventueel ons het makkelijker in beeld maken wat je zoekt.

Welkom Joris!! Geef je ogen hier maar eens goed de kost. Er is zoveel meer dan dat de beginner kent.

Welkom en mooi voorstelverhaal, nu nog de foto’s!

Welkom !!! Nog even een paar foto’s en je hoort er al helemaal bij :+1:

Nog niet eens topmerken hier, maar toch straatarm geworden…

Welkom!

Welkom

Gr Pieter