Nieuw hier, dus voorstellen

hallo allemaal, ik ben nieuw dus stel mij even netjes voor. Ik ben Jaap, 25 en woon in Den Haag, altijd al gek van mooie horloges, maar had toen ik jonger was niet de middelen daar wat mee te doen. Nu wel, dus ben een beginnend verzamelaar om het zo maar te noemen, met een grote voorkeur voor mechanische horloges. Mijn collectie is nu nog zeer bescheiden, met een oude fossil (Quartz) die ik voor mijn een afstuderen kreeg, een Davis (Quartz), en mijn grote trots tot nu toe, mijn Tissot (zie foto’s). Verder heb ik nog twee dameshorloges die mijn vriendin in ‘bruikleen’ (ze blijven natuurlijk van mij😜) heeft, een longines en een baume et mercier (waarover ik iets post in de vintage sectie). Hoop dat ik mij voldoende heb voorgesteld!

Groet Jaap

Welkom Jaap :grinning:

Welkom !
Veel plezier hier , en dat is een mooie klok , die Tissot !!

Pieter.

Welkom!

Mooie Tissot :wink:

Welkom!

Dank allemaal!

Welkom Jaap!

Welkom Jaap,

Kom zelf op uit Den Haag! Vee plezier hier.

Mijn beste,

Van harte welkom Jaap!!
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit energieke Horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom en veel plezier gewenst hier .

Tuurlijk, kom"t er maar bij.

Welkom.

Altijd gezellig Jaap, new members .

We love pic’s !!!

Cheers,
Elf.

Welkom!

Welkom en veel (lees-)plezier!

Welkom op het forum! En een zeer mooie tissot hoor :wink: Vanwaar de dames horloges in je verzameling?

Dank! De dameshorloges heb ik voor mijn vriendin gekocht, vond ze erg mooi en stijlvol en kon er (naar mijn inschatting) relatief goedkoop aankomen, vandaar :slight_smile:

Welkom Jaap!

Leuk weer een lid erbij, veel forum plezier Japioz

Welkom. Leuk dat je voorkeur ook net als ik, meer naar mechanisch uitgaat.

Ook namens mij welkom! Herkenbaar, want we zijn allemaal ergens begonnen.