Nieuw hier! Even voorstellen

Hallo allemaal,

Met veel plezier heb ik een week of wat rond zitten speuren bij voornamelijk alle mooie horloges die worden aangeboden. Ik ben nog vrij nieuw in deze wereld en heb een weinig indrukwekkende horlogeverzameling.

Ook ben ik inmiddels verslaafd aan een aantal youtube kanalen die met name over horloges spreken, daar leer ik veel van.
De ontdekking van deze horologische wereld (Of de wereld van horologie?) is, naast dat het heel leuk en interessant is, ook een must, daar ik hopelijk binnenkort aan de slag kan bij een juwelier.
Naast een groot deel verkoop en reparatie van sieraden (goud en zilver) zijn ook de horloges daar een flink onderdeel van de omzet.

Voor nu ben ik echt mijn smaak aan het ontdekken en ben ik vooral nieuwsgierig naar het verhaal achter de horloges en merken.
Nu ben ik actief in de radiologische wereld (nee, niet radioactief), en was ik verrast dat bij sommige horloges (waaronder Marathon) tritium tubes worden gebruikt! Geweldig hoe die werelden worden gecombineerd.

Ik zal denk ik voor het grote deel eerst eens lezen wat er wordt geschreven voordat ik zelf een bijdrage kan leveren, maar ik ben benieuwd!

Aju!

Martijn

16 likes
1 like

Mooi geschreven.Welkom!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op het mooie forum :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom Martijn, veel leesplezier

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

welcome-15

1 like

Welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom👍

1 like

Welkom, Martijn en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Hoi Martijn, welkom en veel leesplezier.

1 like

Welkom op ons prachtige forum :sunglasses:

1 like

Welkom🙋‍♂️

1 like

Welkom en veel plezier hier!

1 like

Welkom en veel plezier hier op ons mooie Forum.

1 like