Nieuw hier ….. even voorstellen!

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club Robert.

1 like

Wees welgekomen, Robert :slightly_smiling_face:

Fraaie horloges hoor :ok_hand:

1 like

welkom Robert! leuke Citizen :+1:
en leuke, down to earth, voorstelling.
ben benieuwd of je collectie bij 3 gaat blijven nu je hier lid bent :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom Robert!

1 like

Hoi Robert, welkom op het forum en veel leesplezier hier :+1:t2:

1 like

Van harte welkom op ons mooie forum

1 like

Welkom bij de club Robert!

afbeelding

1 like

Welkom bij de club Robert.

1 like

Hoi Robert,

Welkom, lees lekker me een geniet van je eigen collectie Duur? Goedkoop? Maakt niet uit… jouw smaak telt voor jezelf.

2 likes

Welkom op HF, Robert. Geen lang verhaal, hoor en dan nog, dat vinden we ook leuk!
Da’s een ferm viertal. Heel verschillende horloges en toch hebben ze allemaal wat! Vind overigens de Favre Leuba erg leuk. Typisch een horloge uit een andere tijd. Maar dat maakt 'm, vind ik, heel charmant.
Nou ja, het is al gezegd: houd er rekening mee dat er nog het een en ander bij gaat komen, aan horloges. Want, eenmaal actief hier, groeit de verzameling snel. Dat je het even weet. :wink:

1 like

Ik zal de wederhelft vast inlichten :joy: :joy:

1 like

Welkom kerel, lang verhaal? Nou dan kun je je lol op hè @fredpanarai1 die is veeeel erger :wink: En qua waarde van verzameling/individuele horloges maakt het hier niets uit. Het is net de echte wereld. Allerlei verschillende smaken, budgetten en motivatie om te verzamelen. Er zijn hoarders, sleutelaars, investeerders, flipperaars ruilers, flaneerders enz enz
Doe gewoon je ding, laat af en toe wat zien, lees mee en vraag ‘domme’ vragen, die bestaan niet…wel domme antwoorden. En voor je het weet ben je TL-3 en zit je in het blauwe gedeelte.

3 likes

Welkom op HF Robert. Veel lees -en kijkplezier op het forum. Geniet van de hobby :+1:t2:

1 like

Welkom op HF. Veel leesplezier :+1:

1 like

Bedankt voor het delen van je verhaal en welkom op het horloge forum!

1 like

Welkom Robert!

1 like

Welkom Robert!

1 like

Welkom Robert ,leuke introductie ,ga vooral je eigen weg ,vragen staat vrij ! Succes en veel plezier alhier ! :+1:

1 like

Van harte welkom Robert!

IMG_1947

1 like