Nieuw hier ….. even voorstellen!

Hallo “Tijd” genoten,

Ik ben Robert 59 jaar en woon provincie Utrecht.
Ik lees al een poosje mee en heb aan jullie feedback al wat gehad, voor een ander merk gegaan…
Van mijn eerste loon toen ik 18 was een Seiko 5 gekocht, nooit wat mij gehad en loopt als een klok……onverwoestbaar!

Daarna is de Favre Leuba gekomen, die heb ik iets van 25-26jaar. Hij is te klein voor mij, mijn ogen worden slecht. Misschien beter om te verkopen.

Daarna van mijn vrouw de Fossil gekregen, 2weken geleden na batterij wissel was hij stuk. 2 keer terug geweest hetzelfde…… klaar mee ! Wel gaaf ding.

Ik wilde eerst een Bulova Marine Star, maar dat type schijnt nooit in NL geleverd te zijn. Was ook moeilijk met garantie zei de juwelier. Maar toch gegaan voor een Citizen Eco-Drive en Radio Controlled. Geen batterij meer en altijd op tijd.

Ik heb geen echt dure horloges maar geniet van jullie mooie horloges en verhalen. :star_struck:

Sorry voor het lange verhaal ! :relaxed:

74 likes

Welkom Robert, en zeker geen lang verhaal! Plus plaatjes altijd goed.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Robert :partying_face: Het gaat niet om duur maar om wat je leuk vindt en kan betalen/er voor over hebt :wink:

4 likes

Welkom Robert, veel kijk- en leesplezier hier :+1:.

1 like

Welkom Robert, mooie horloges hoor!

1 like

Ha een naamgenoot, welkom! :+1:

1 like

Welkom Robert
Veel leesplezier gewenst hier.

1 like

Welkom op het mooie horlogeforum, veel plezier hier!!:watch:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom Robert! Verhalen, lang of kort, over horloges zijn altijd welkom. Foto’s ook. Dank voor de intro! En veel plezier hier & met je horloges!

2 likes

Welkom! :grin:

1 like

welcome home

1 like

veel leesplezier hier!

1 like

Hallo en welkom Robert. Duur en kostbaar zijn 2 heel verschillende dingen. Het zijn jouw horloges met jouw herinnering, dat maakt ze kostbaar.

3 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom Robert! Leuk verhaal om te lezen en je hebt al een leuke kleine verzameling.
Waarschuwing: horloges verzamelen is wel een beetje verslavend…
Veel plezier op het HF!

1 like

Welkom. Mooie horloges. Veel plezier hier.

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

welkom

1 like