Nieuw hier op het forum

Na altijd lezen op het forum ook maar eens besloten te registeren omdat er ook zoveel moois voorbij komt en ik eigenlijk pas sinds een jaar weer echt met horloges bezig ben en ze steeds meer mijn interesse krijgen. Ik hoop hier een hoop te leren en wat te kunnen delen.

In het kort; als kind altijd Casio gedragen en in 2008 een keer een Tissot PRC100 gekocht en hier jaren mee gedaan als enige horloge, later een PRC200 erbij, uit Amerika een keer een CItizen Proximity Eco-Drive met bluetooth gehaald en ook hier jaren mee gedaan totdat ik vorig jaar (maart 2019) een Seiko Prospex (SSC081P1 om precies te zijn) cadeau kreeg en er een soort nieuwe hobby echt tot leven kwam. Ik ging mij meer verdiepen in de horlogerie met verschillende types veel lezen en al vrij snel was ik om. Nu we een jaar verder zijn heb ik de beide Tissot’s verkocht en ben anders gaan aankijken tegen horloges en wat voor kleine kunstwerkjes het kunnen zijn. In het afgelopen jaar heb ik de volgende horloges weten te bemachtigen die ik om en om met erg veel plezier draag:

Omega Speedmaster MK40 (3520.50)
Oris TT1 Titan Diver (733.7562.71.54.MB-2572) extra Rubber band erbij gekocht
Daarnaast nog die ik al had: Citizen Proximity Eco-Drive, Seiko Prospex.

Tijdje terug kwam ik bij Hodinkee de Seiko SPB149j1 tegen afgelopen week ook na weer veel lezen (ook op dit forum) waar hij voorbij kwam gekeken of de lokale juwelier hem kon pre-orderen. Dit is gelukt en deze is nu gereserveerd en is het wacht tot hij komt! :slight_smile:


Hierboven mijn Omega wat eigenlijk mijn eerste “echte” horloge was, heb destijds getwijfeld tussen deze en de Reduced maar uiteindelijk voor deze gekozen vanwege het net iets anders zijn dan de Speedmaster professional, wilde graag een automaat en heb niet zo’n hele dikke pols.

38 likes

Welkom, en mooie Speedmaster. :+1:

Welkom op dit leuke forum.

Welkom! Mooi ding! Ω

Dag Rick, welkom op het forum.

Welkom !!!

Welkom hier!

Welkom op HF.

Welkom en veel plezier op het HF! :+1:

Mooi klokje :+1:

en welkom

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Bienvenue ! :slight_smile:

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

Beste,
welkom op HF!

Welkomđź‘Ť

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom!

Welcome and enjoy!

Welkom, mooie speedmaster!